Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:Huggelito sa:lundatok sa:Core är jättebra.
Finns redan i garderoben :)
Med risk för att bli tjatig - överväg thermal bibs. Bästa cykelplagget som finns för skandinaviskt klimat.
3/4 bibs funkade fint också. Kan också rappotera att dom överlevde 3 vurpor på Täbykepsen förra helgen utan en skråma.lundatok sa:Pro Team Thermal bibs var najs idag på Keps med 5-10 grader i skogen.
Härligt, jag gillade verkligen thermal idag, kändes inte för varmt direkt.Lingon sa:3/4 bibs funkade fint också. Kan också rappotera att dom överlevde 3 vurpor på Täbykepsen förra helgen utan en skråma.lundatok sa:Pro Team Thermal bibs var najs idag på Keps med 5-10 grader i skogen.
Trots blodvite på knät! :-)
iddqd sa:Verkar bara vara jag som tycker Pro-thermal är för kalla? Hade hoppats på lite mer kylresistens, men kanske framförallt att de var lite vindtätare.
ohellstrom sa:iddqd sa:Verkar bara vara jag som tycker Pro-thermal är för kalla? Hade hoppats på lite mer kylresistens, men kanske framförallt att de var lite vindtätare.
För kalla för vad? Givetvis är det individuellt hur varmt klädd man vill vara men för mig funkar de i princip året runt.
Är det riktig vinter är det givetvis lämpligt med varmare tights (dessutom måttligt behov av lösa ben) och likaledes på riktiga sommardagar, men jag har använts Pro Team Thermal för mer eller mindre långa turer alla månader på året.
iddqd sa:ohellstrom sa:iddqd sa:Verkar bara vara jag som tycker Pro-thermal är för kalla? Hade hoppats på lite mer kylresistens, men kanske framförallt att de var lite vindtätare.
För kalla för vad? Givetvis är det individuellt hur varmt klädd man vill vara men för mig funkar de i princip året runt.
Är det riktig vinter är det givetvis lämpligt med varmare tights (dessutom måttligt behov av lösa ben) och likaledes på riktiga sommardagar, men jag har använts Pro Team Thermal för mer eller mindre långa turer alla månader på året.
har inte kört i några minusgrader i år men upplever som att ljumskarna, paket och mage inte blir tillräckligt skyddade mot vind/kyla.
Cyklat i mellan 2-10 grader än så länge iår. Men allt passar ju inte alla!
Jag väger 90 och är 187 cm lång, har L. Absolut max M skulle jag säga, kanske S på tröjan? Den är mer åt Classic Jersey i passformen. Ärmarna kan bli lite korta kanske med S.Guldragge sa:Tänkte testa deras paket med tröja + bibs för 1450...vad ska jag köra för storlek om jag väger 69 kilo och är 185 cm? Tacksam för tips :)
lundatok sa:Jag väger 90 och är 187 cm lång, har L. Absolut max M skulle jag säga, kanske S på tröjan? Den är mer åt Classic Jersey i passformen. Ärmarna kan bli lite korta kanske med S.Guldragge sa:Tänkte testa deras paket med tröja + bibs för 1450...vad ska jag köra för storlek om jag väger 69 kilo och är 185 cm? Tacksam för tips :)
Prova? Deras bytespolicy är ju väldigt generös.
Jag är 186 och väger 71. På mig passar medium på alla raphagrejer förutom på bibsen där jag har L för längden på benen.Guldragge sa:Tänkte testa deras paket med tröja + bibs för 1450...vad ska jag köra för storlek om jag väger 69 kilo och är 185 cm? Tacksam för tips :)
Jag är 184 och väger ~68. Har Pro Team bibs, long sleeve jersey och classic jersey i S som jag tycker sitter perfekt. Särskilt bibsen. Det ska ju inte vara pösigt.Viktor Bergsgeten sa:Jag är 186 och väger 71. På mig passar medium på alla raphagrejer förutom på bibsen där jag har L för längden på benen.Guldragge sa:Tänkte testa deras paket med tröja + bibs för 1450...vad ska jag köra för storlek om jag väger 69 kilo och är 185 cm? Tacksam för tips :)
Rattnalle sa:Jag är 184 och väger ~68. Har Pro Team bibs, long sleeve jersey och classic jersey i S som jag tycker sitter perfekt. Särskilt bibsen. Det ska ju inte vara pösigt.Viktor Bergsgeten sa:Jag är 186 och väger 71. På mig passar medium på alla raphagrejer förutom på bibsen där jag har L för längden på benen.Guldragge sa:Tänkte testa deras paket med tröja + bibs för 1450...vad ska jag köra för storlek om jag väger 69 kilo och är 185 cm? Tacksam för tips :)
Spacekitty sa:Det finns nästan alltid någon rabatt att få hos Rapha. Just nu får man 20% med koden FLANDERS20
Räcker det med att signa sig för nåt nyhetsbrev hos rapha eller hur får man reda på rabatterna?Spacekitty sa:Det finns nästan alltid någon rabatt att få hos Rapha. Just nu får man 20% med koden FLANDERS20
Spacekitty sa:Det finns nästan alltid någon rabatt att få hos Rapha. Just nu får man 20% med koden FLANDERS20
Ja.Viktor Bergsgeten sa:Räcker det med att signa sig för nåt nyhetsbrev hos rapha eller hur får man reda på rabatterna?Spacekitty sa:Det finns nästan alltid någon rabatt att få hos Rapha. Just nu får man 20% med koden FLANDERS20
Spacekitty sa:Den jäkla koden kostade mig själv 3300 :(
Mordiiax sa:Alltså... Den här ullkappan. Någon som har funderat kring prisvärdheten på den? Nog för att Rapha kan vara lite dyrt men.. :D
Mordiiax sa:Alltså... Den här ullkappan. Någon som har funderat kring prisvärdheten på den? Nog för att Rapha kan vara lite dyrt men.. :D
Guldragge sa:Hoppas Rapha-grejorna anländer till ens utlämningsställe så de inte håller på med nån jobbig utkörning till hemadress eller nåt?
Spacekitty sa:Dom senaste tre leveranserna har gått med DPD från UK och hamnat hos Postnord här. Beställer jag till hemadressen hamnar dom hos postombud direkt och dom som är beställda till jobbet körs ut.
Tillägg: jag beställer alltid med fri fraktalternativet
Guldragge sa:Exakt vad jag ville höra! Då verkar det som jag lika gärna kan hoja till jobbet nu och arbeta lite....
Spacekitty sa:Packade nyss upp en Brevet Windblock Jersey. Kändes inte alls så kul. Tunt sladdrigt tyg och fladdrig passform. Känns som en billig vindväst från valfritt lågbudgetmärke.