Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Tre damer räknade jag till i Blentarpl. Där satt två, med rosa och marinblå brevet jersey. Sen kom jag med min marinblå (och keps+bib).
Spacekitty sa:En storlek mindre är för liten.
NickPick sa:Spacekitty sa:En storlek mindre är för liten.
Den mindre är för liten, och den du köper nu är för stor. Annan raphakollektion då kanske?
Spacekitty sa:Färgen brukar hålla länge.
trailmig sa:Om man kör Castelli i storlek S (Perfetto) och ja resterande cykelkläder i storlek S funkar S i Rapha då också eller är det XS/M som gäller?
Raggamuffin sa:Efter snart en vecka på Mallorca så minskar suget på Rapha rejält.
Nästan varannan man möter är klädd från topp till tå i Rapha. Tur man har med lite klubbkläder så man kan sticka ut :)
Raggamuffin sa:Efter snart en vecka på Mallorca så minskar suget på Rapha rejält.
Nästan varannan man möter är klädd från topp till tå i Rapha. Tur man har med lite klubbkläder så man kan sticka ut :)
Nu prissänkt!Henrik_E sa:
Selle Italie enligt detta: https://www.bikeradar.com/road/news...ddle-classic-saddle-weights-and-prices-52300/NLC sa:+ https://bikerumor.com/2018/05/15/re...-team-classic-saddles-fit-to-your-bib-shorts/
Men vilka teamar de med för att köra sitsarna?
För bara någon vecka sedan fanns en egen kategori för bundles men den verkar ha försvunnit nu precis.NickPick sa:Jag hittar inte ens bundle längre.
VKruger sa:Hade man inte ~30% på ett bundle innan? Med SAVE25 "förlorar" man ju alltså 5% på ett bundle jämfört med tidigare?
Det gick på vissa rabattkoder iaf.VKruger sa:Jag har för mig att jag lyckades haffa ett core bundle med bundlerabatt + en rabattkod nämligen..
VKruger sa:Jag har för mig att jag lyckades haffa ett core bundle med bundlerabatt + en rabattkod nämligen..
NLC sa:Kanske dålig snurr vid kassorna...
ohellstrom sa:NLC sa:Kanske dålig snurr vid kassorna...
Ställde just den frågan till expediten i Köpenhamn som istället menade att det handlade om att sätta lite trovärdighet bakom deras ”Riding is the answer” och faktiskt få ut folk på vägarna. Fan trot.
Nu är bara frågan vilken brevet jag ska köra i tempodräkt...
Edit: tempodräkten är ju faktiskt riktigt billig jämfört med pro team bibs + aero jersey
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:Kanske dålig snurr vid kassorna...
Ställde just den frågan till expediten i Köpenhamn som istället menade att det handlade om att sätta lite trovärdighet bakom deras ”Riding is the answer” och faktiskt få ut folk på vägarna. Fan trot.
Nu är bara frågan vilken brevet jag ska köra i tempodräkt...
Edit: tempodräkten är ju faktiskt riktigt billig jämfört med pro team bibs + aero jersey
Well well well. Breveter är inte CX-lopp ;-)
niklassson sa:Någon som vill låna ut sitt rapha medlemskap?
lundatok sa:@marr Medium i Classic och Brevet skulle jag gissa.
lundatok sa:Pro Team är lite tajtare så kanske gå upp en storlek då?
marr sa:lundatok sa:Pro Team är lite tajtare så kanske gå upp en storlek då?
Ska mäta lite, sitter i bilen nån timme till bara.