Visa din Rapha (och lite nyheter...)
leffo sa:Skogling sa:Hus å hus.. rymlig i ärmarma. Gillar inte jätte tajt...
Den såg ju riktigt go ut, lite mer mtb än svetto-lvg också
Svär inte i kyrkan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
leffo sa:Skogling sa:Hus å hus.. rymlig i ärmarma. Gillar inte jätte tajt...
emilh sa:leffo sa:Skogling sa:Hus å hus.. rymlig i ärmarma. Gillar inte jätte tajt...
Svär inte i kyrkan.
NLC sa:Fredag!
ohellstrom sa:NLC sa:Fredag!
Får man verkligen lov att använda plagg ur Brevet-serien på rundor kortare än 200km?
castrello sa:Brevet är franska och betyder fikarunda
castrello sa:ohellstrom sa:NLC sa:Fredag!
Får man verkligen lov att använda plagg ur Brevet-serien på rundor kortare än 200km?
Brevet är franska och betyder fikarunda
NLC sa:castrello sa:ohellstrom sa:NLC sa:Fredag!
Brevet är franska och betyder fikarunda
Hade gärna dragit en spontan 20-milare idag, men funkade tyvärr inte med arbetstiderna... och #teamhc doesn't do fika ;-)
Mange. sa:Nu har jag hämtat ut paketet.
173/71 small sitter som gjutet.
Men lw bibs ska tillbaka och bytas mot pro team som tillkommit på rean
bigmollo sa:Mange. sa:Nu har jag hämtat ut paketet.
Kör du small i byxorna? Jag beställde xs (de enda som fanns kvar) i brevetbyxorna. Är iofs snäppet kortare än du. Läste nånstans att brevetkläderna var lite mer lediga än de andra serierna.
staine sa:VAR ligger Cph butiken?
bigmollo sa:Jag brukar dra S, men nu få jag chansa med XS. Håller tummarna att det passar. Väger ca 65 på 170 cm. Problemet lär vara låren som kan bli lite tighta.
bigmollo sa:Mange. sa:Nu har jag hämtat ut paketet.
Kör du small i byxorna? Jag beställde xs (de enda som fanns kvar) i brevetbyxorna. Är iofs snäppet kortare än du. Läste nånstans att brevetkläderna var lite mer lediga än de andra serierna.
Mange. sa:Ja, small i byxorna. Xs på mig har för korta hänglsen. Xs i bioracer är som en andra hud och sitter magiskt bra. Synd att jag inte är kompatibel med padden bara.
Skogling sa:Jag som trodde Brevet betydde ryckig possörrunda.
JKolmo sa:Jag är 171/64. Brevet bibs S sitter bra på mig. Aningen lösare än pro team men inget som stör. XS skulle nog vara obra på mig. Tror jag.
Skogling sa:..ful stropp!!
castrello sa:Någon med magkänsla när rean tar slut? Hoppas den kunde hålla på till nästa helg.
NickPick sa:castrello sa:Någon med magkänsla när rean tar slut? Hoppas den kunde hålla på till nästa helg.
Trendkänsliga klädbutiker har väl 2 eller 4 reor per år så den pågår nog tills allt gammalt är slut.
Annars kan man nog skriva och fråga.
Storlekar verkar vara ett myller...
NLC sa:Oops I did it again
staine sa:NLC sa:Oops I did it again
+1, äntligen lite slös, två bibs och en merinoundertröja :)
(Jag var där vid halv 2-tiden)