Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marten_larsson sa:Tack för infon. Fick ju lite svar bara genom att bläddra en sida bakåt. Core-tröjorna verkar inte ha den bästa passformen och det var en sån jag provade. Skulle därför våga mig på något annat Rapha-plagg på överkroppen i framtiden (la iväg en beställning igår på en merino-tröja, ett par vanliga byxor, merinostrumpor och en vanlig t-shirt).
marten_larsson sa:Tack för infon. Fick ju lite svar bara genom att bläddra en sida bakåt. Core-tröjorna verkar inte ha den bästa passformen och det var en sån jag provade. Skulle därför våga mig på något annat Rapha-plagg på överkroppen i framtiden (la iväg en beställning igår på en merino-tröja, ett par vanliga byxor, merinostrumpor och en vanlig t-shirt).
De borde ha en guide för vilken kroppsform man skall ha till respektive plagg.Jocke77 sa:I övrigt anser jag inte att ett plagg kan ha en dålig passform rent generellt, det är ju individen som inte har en kropp som motsvarar den "kroppen" plagget är sytt efter....så alla Raphas plagg har lika bra eller dålig passform :-)
Stumpy sa:De borde ha en guide för vilken kroppsform man skall ha till respektive plagg.Jocke77 sa:I övrigt anser jag inte att ett plagg kan ha en dålig passform rent generellt, det är ju individen som inte har en kropp som motsvarar den "kroppen" plagget är sytt efter....så alla Raphas plagg har lika bra eller dålig passform :-)
Varför använder du inte tempodräkt?marten_larsson sa:har ett par Classic II bib tights som jag gillar men lite väl polstrad i baken för tempocykling
HåkanC sa:Varför använder du inte tempodräkt?marten_larsson sa:har ett par Classic II bib tights som jag gillar men lite väl polstrad i baken för tempocykling
Är det vid träning på tempocykeln?
/Håkan
marten_larsson sa:Edit: Sen har jag inte riktigt kropp för en tempodräkt enligt min mening.
aki sa:Jag har precis köpt den. Bara provat i kallväder än, men det blir mycket luftigare än en hel tät jacka, som jag tycker är svårt att cykla med puls i. Verkar lovande! Kanske en lösning på det eviga "antingen blöt inifrån eller utifrån"-problemet. Min plan är att kombinera med vatten- men ej vindtäta armvärmare (Pearl Izumi Pi Dry).
Prophet sa:Hej!
Fundering: Varför skulle man vilja ha en Pro Team Rain Gilet?
Är den överflödig och kommer den bli för tät?
Är det någon här som har en sådan och vad tycker ni om den?
Diogenes sa:Är det någon som fått sitt RCC-kit än? Betalade avgiften 16 december men har fortfarande inte fått hem grejorna.
Diogenes sa:Hur ser du det? Jag hittar ingen tracking-länk under "mina sidor" för den ordern, bara att den är skickad.
emilh sa:Nej. Är det samma modell/år?
På gott och ont har en del plagg ändrats mellan åren, inte helt rätt att reda ut alla gånger.
NLC sa:Största fördelen med Pro Team Rain Gilet tycker jag är att den skyddar det mest väsentliga och är mycket lättare att ta på och av, därför gör man det också istället för att antingen bli kall och blöt eller cykla i en liten ångbastu.
Prophet sa:Hej. Jag köpte två Pro Team training jacket i storlek Large. En i blå och en i gul.
Det skilde 1.5 cm i hals och bål. Den ena passade men den andra var för tajt!
Jag har dessutom sen tidigare två Core tröjor som det skiljer en del på i passformen trots samma storlek.
Är det någon mer som upplevt detta?
Det blir ju lite problematiskt om man nu hittar rätt i storlekarna och sen skiljer det så....
JKolmo sa:Prophet sa:Hej. Jag köpte två Pro Team training jacket i storlek Large. En i blå och en i gul.
Det skilde 1.5 cm i hals och bål. Den ena passade men den andra var för tajt!
Jag har dessutom sen tidigare två Core tröjor som det skiljer en del på i passformen trots samma storlek.
Är det någon mer som upplevt detta?
Det blir ju lite problematiskt om man nu hittar rätt i storlekarna och sen skiljer det så....
Made in China + stora volymer + bristande QC?
NickPick sa:Alltså, det där förekommer ju på kläder för 50 spänn och 5000 spänn.
Lingon sa:Rapha har expanderat rätt kraftigt och har gissningsvis tecknat avtal med massa nya "syfirmor" i diverse avlägsna länder runtom i världen.
Kanske inte så konstigt att missar i kvalitet och passform har blivit vanligare de senaste 3-4 åren.
Men kundservicen är fortfarande bra, så du kommer säkert att få svar.
team_hink_racing sa:Sportpursuit kör Rapha nu https://www.sportpursuit.com/sales/rapha-feb18
lundatok sa: