Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på min skogs ss, vintertid. ?Ganska mainstream men jag tycker dom är smarriga ändå, Crankbrothers Stamp 7 som hittills suttit på tre olika cyklar.
Visa bilaga 695481
Jag tyckte den flexade ganska skönt på HT:n. Speciellt ihop med en lätt sadel med titanrails. ?Den här håller jag högt, svinlång use-stolpe i titan. Gillar också att den är 25mm och att man köper till shims i rätt diameter i förhållande till ramen.
Om jag skulle märka någon skillnad mot en vanlig no-name i alu? Det vågar jag väl inte påstå...Visa bilaga 695223
Fullt rimlig pendlarjonne!Vår/höst-pendlarcylen med ett nav från PaulComp, frihjul från White Industies, rocker dropouts från Paragon, och ett skärmstag från Velo Orange.
Visa bilaga 762351
//j
Man blir ju lite nyfiken på sommarpendlaren.....?Vår/höst-pendlarcylen med ett nav från PaulComp, frihjul från White Industies, rocker dropouts från Paragon, och ett skärmstag från Velo Orange.
Visa bilaga 762351
//j
Vad är det för ram?Vår/höst-pendlarcylen med ett nav från PaulComp, frihjul från White Industies, rocker dropouts från Paragon, och ett skärmstag från Velo Orange.
Visa bilaga 762351
//j
Jo, med tanke att jag cyklar ~30km om dagen på denna / 6 månader om året på denna så är det trevligt att ha prylar som är driftsäkra och mer eller mindre underhållsfria.Fullt rimlig pendlarjonne!![]()
Charmig! Är det en tall&handsome stolpe med?En nästan hälften så tung men mindre charmig gammal Tysk/Taiwanese
Visa bilaga 762358
En Shand Stoater med lite ändrade mått.
Visa bilaga 762361
//j
Jag höll på att flyga av cykeln när jag skulle testa mina! De känns riktigt bra!Är lite sugen på Growtac bromsar, har inte testat själv men av det jag läst mig till verkar de vara en värdig konkurrent till Paul om man väger in kostnaden.
Låter lovande! Även om jag inte just är ute efter att flyga av cykeln, men du höll ju bara på så det blir nog bra. Köpt på veloform?Jag höll på att flyga av cykeln när jag skulle testa mina! De känns riktigt bra!
Det jag ville säga med det är att de verkligen biter och ska jag nämna hur vackra de är? Silver, man är ju som en skata! Yes Veloform har fixet!Låter lovande! Även om jag inte just är ute efter att flyga av cykeln, men du höll ju bara på så det blir nog bra. Köpt på veloform?
Silver är grejen!Det jag ville säga med det är att de verkligen biter och ska jag nämna hur vackra de är? Silver, man är ju som en skata! Yes Veloform har fixet!
Får en känsla av att ramen är smarrig också. Vad är det för nått, bild?Min öhlinare är lite halv smarrig iaf :)
Visa bilaga 762364