Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad söt den var! en sån hade varit perfekt till min fru.
Det påminde mig. Jag har ju också lyckats köpa en ros. Den har också skiftande färger, mycket läckert. Fast jag har förstört färgskiftningarna litegrann genom att skyddstejpa den.Frun är riktigt nöjd, men lite missnöjd med färgen. På bilderna på Rose websidan ser den mycket mer grönt ut. Effekten av halv-matta färgen är högvärdig, men färgen själva är lite tråkigt utan direkt ljus. Den finns också i ljusblå som verkar vara matt. Kanske är den snyggare. Det är väl enda nackdelen med att köpa online.
Det var ju trist, enda (enligt mig) vettiga instegsscykeln till vettigt pris.Snyft! Det här kom upp på hemsidan för 2 h sen.
Goodbye PRO SL
The PRO SL is retiring after 24 years. We look back with pride – and forward.www.rosebikes.se
Visa bilaga 701305Visa bilaga 701306Visa bilaga 701307
Det var ju trist, enda (enligt mig) vettiga instegsscykeln till vettigt pris.
De berättade ju i ngn intervju för några(flera?) år sedan att alla nya modeller enbart skulla vara skivbromsade.Med pro sl försvinner den sista fälgbromsen i Rose:s line-up
Den där passade mig som handen i handsken! Beställde en Blend Road men ska ha den som slit och släng och lightgravel!De berättade ju i ngn intervju för några(flera?) år sedan att alla nya modeller enbart skulla vara skivbromsade.
Men visst är det trist att deras sista fälgbromsade cykel försvinner, men den har väl helt enkelt inte sålt tillräckligt bra.
Men de har ju nyligen lanserat en (sorts) ersättare
Rose Blend
![]()
Den finns både i lvg o grusversion, så den är väl en allroad-cykel.![]()
<REDIGERAT>
Den finns i 7 olika strl och de har bra spridning med reach från 36 => 41cm och
stack från 53 => 64cm.
Hoppas att du blir nöjd med den. Roses populära cyklar blir snabbt slutsålda och Blend är redan omtalad efter positiva recensioner. Tex den härDen där passade mig som handen i handsken! Beställde en Blend Road men ska ha den som slit och släng och lightgravel!
Ja det blir nog bra, kommer passa kanon som komplement till min Racer. Lika drivlina gör det enkelt att skifta med från trainern.Hoppas att du blir nöjd med den. Roses populära cyklar blir snabbt slutsålda och Blend är redan omtalad efter positiva recensioner. Tex den här
![]()
Rose Blend - Einsteiger-Fahrrad für Gravel und Road jetzt mit neuen Farben und Ausstattung
Das Einsteiger-Bike Rose Blend für Gravel und Road kommt jetzt mit neuer Ausstattung und neuen Farben zum attraktiven Preis. Wir geben dir alle Infos und einen Fahreindruck.www.bike-x.de
Jaha, då blev jag med Rose igen. En Backroad Ekar storlek 55. Blir nog byte av däck innan premiärturen tas. Kul att testa Campa Ekar!
Mycket fina gravelcyklar på gång nu i forumet: Rose Backroad EKAR, Fairlight Secan, Genesis Croix de Fer Ti, Mason Bokeh Ti ...Jaha, då blev jag med Rose igen. En Backroad Ekar storlek 55. Blir nog byte av däck innan premiärturen tas. Kul att testa Campa Ekar!
Rose Backroad har funnits länge och i flera olika versioner, det här tror jag är 4e genJaha, då blev jag med Rose igen. En Backroad Ekar storlek 55. Blir nog byte av däck innan premiärturen tas. Kul att testa Campa Ekar!