Supersonic
Aktiv medlem
Visa din TREK!!!
Absolut att den gör.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Potzi3 sa:Tips på nya bromsar och skiva till en Fuel ex 8+? Tittat på SRAM X0 Carbon Gs, men önskar gärna tips Mvh
richbrandt sa:Jag har bytt till hope tech 3 e4 på min. Känns jäkligt sköna, och enkla att justera. Inte det billigaste eller lättaste men det ska vara riktigt bra grejer enligt de flesta.
Potzi3 sa:Tips på nya bromsar och skiva till en Fuel ex 8+? Tittat på SRAM X0 Carbon Gs, men önskar gärna tips Mvh
Marsupilami sa:En fråga.
Vilken flaskhållare ska man skaffa för att färgmatcha bäst till min TREK Madone 9.0?
Mattsvart Elite?
Johannes.M sa:Frugans Top Fuel 9.9
NLC sa:En liten grustur senare...
Övernattningsgrejor och förstärkningskläder i styrrullen. Verktyg, pump, reservslangar, mat och småelektronik i ramväskan.
Potzi3 sa:Skulle behöva tips på vasadäck till en 27.5”
Helst några man kan använda innan och efter dvs bra grepp i skog, har kollat thunderBurt men finns bara i 2.2, racing ralph? O super moto x? Continental? Tacksam för svar.
Så jäkla snygg!Johannes.M sa:Frugans Top Fuel 9.9
Bravo! riktigt snygg hoj..Dean1983 sa:Vinterns projekt blev en ny Slash.
Ja.toga sa:Kan man ta detta på hemförsäkring?
toga sa:Tjejen har en Procaliber 9.7 SL 2016 som köptes begagnad. Nu har ena sadelstaget knäckts.
Vad har vi för alternativ? Vad jag förstått är Treks garantier helt borta då cykeln är begagnad.
Hur är deras Carbon Care-program?
Kan man ta detta på hemförsäkring?
JHenning sa:Någon här som har koll på vad det är för växelöra som gäller för bakväxeln på en Trek Fuel Ex 8 2017 (alu)? Tack på förhand!
richbrandt sa:JHenning sa:Någon här som har koll på vad det är för växelöra som gäller för bakväxeln på en Trek Fuel Ex 8 2017 (alu)? Tack på förhand!
301805
Henrik83 sa:Ett stycke Slash! Coil fram & bak, riktigt trevligt ?
Johannes.M sa:Frugans Top Fuel 9.9