Visa din XC-hoj

Percylurse

Aktiv medlem
Visa din XC-hoj
Jag börjar med min lilla pärla.

ventan1mini.jpg ht=484

Visa din XC-hoj
Fina hojar.

Men allvarlligt, Big Betty, stålfjäder, en framgaffel ala Göteborg, minst 180 mm skiva fram och kort avstånd mellan sadel och styre är väll mera AM än XC i alla fall?

Eller har världen förändrats medan jag sov?

Visa din XC-hoj
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är skillnaden på den här tråden och "Våra
> hojar"-tråden?

hehe, ingen mer än att här borde det bara vara xc hojar, men verkar vara en del som ä på gränsen till att inte vara xc-hojar, så vetefan va skillnaden ä :D

Visa din XC-hoj
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är skillnaden på den här tråden och "Våra
> hojar"-tråden?

Den här tråden har en tydligare rubrik?

Visa din XC-hoj
Tre hojar med Saint-vevar såhär långt i XC-tråden, haha... Ja, jag ska väl inte klaga då min XC har FSA MotoX (FSA's tyngsta DH-vevparti...) Är det en ny trend på gång i skogen kanske? ;-)

Senast redigerad av en moderator:
Visa din XC-hoj
Denna har också använts till mer xc men det gick inte speciellt fort ;-) Och givetvis med XC-stabiliserande tyngder på vetilerna.
DSC00313.JPG ht=544

Senast redigerad av en moderator:
Visa din XC-hoj

Lite gammal bild - i år är det ju XC-racing som gäller så jag har kittat den med XT-vevar, lång styrstam, tunnis-styre och 160mm bromsskivor för att kunna vara extra snabb i långloppscupen.

Visa din XC-hoj
Ahh, ny tråd!

Vill jag passa på att kommentera några inlägg. Saintvevarna är utbytta mot Atlas. Tack gode gud. Sen ska jag byta ut långloppsdäcken mot Minion. Sweet! Hojjen känns änna lite väl mkt LL just nu.

Tillbaka
Topp