Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Ser ut som mina warpskateskor jag hade i 9an :) // SPD-cyklist.
NickPick sa:Ser ut som mina warpskateskor jag hade i 9an :) // SPD-cyklist.
Jimel sa:Du ska ha orangea marr ?
mikipedia_ sa:Ser ut som Freerider contact.
mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
marr sa:mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
Hur är vardagsljucksen? Sköna?
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
Japp! Dom är riktigt nice, sulan är lika som freerider så ingt om man har ryggproblem men annars promenerar jag med fru och hund osv utan bekymmer.
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
Japp! Dom är riktigt nice, sulan är lika som freerider så ingt om man har ryggproblem men annars promenerar jag med fru och hund osv utan bekymmer.
marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
Hur varma är dem?
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Gamla cykelskorna, nya skorna och vardagspjuken
Hur varma är dem?
Typ som vilka löparskor som helst med mesh fram.
cubeforce sa:Kapar tråden lite.
Är five ten-skorna rymliga i tåboxen? Ha kollat några bilder på freerider på nätet och de ser hyggligt breda ut. Lilleman i familjen har duck-feet och det är ett ständigt bekymmer att hitta skor som passar, tänk Keen-skor om ni förstår...
Kung_Gustaf sa:cubeforce sa:Kapar tråden lite.
Är five ten-skorna rymliga i tåboxen? Ha kollat några bilder på freerider på nätet och de ser hyggligt breda ut. Lilleman i familjen har duck-feet och det är ett ständigt bekymmer att hitta skor som passar, tänk Keen-skor om ni förstår...
Jag upplever dom som ganska breda så jag tror definitivt att dom kan vara ett alternativ.
Intressant...Kung_Gustaf sa:Det blir ju skitsvårt att först räkna om från Shimanostorlekar till en vanlig för att sen räkna om till 5/10. Shimanos storlekar är ju helt off..
5/10 är ganska normala. Tror jag har 43,5 på 5/10 och 43 på vanliga skor.
Kung_Gustaf sa:Det blir ju skitsvårt att först räkna om från Shimanostorlekar till en vanlig för att sen räkna om till 5/10. Shimanos storlekar är ju helt off..
5/10 är ganska normala. Tror jag har 43,5 på 5/10 och 43 på vanliga skor.
borgis sa:Jag har ett par svarta Freerider. Sprayimpregnerade dem noga innan jag började använda dem och
det räddade mig från blöta fötter när glömde kolla var jag satte dem en gång nära en bäck.
Tåboxen är helt klart bred och passformen generös. Gå in på Five Tens hemsida och följ deras
måttangivelser. Det funkade fint för mig iallafall.
Rydell sa:Tror att Bikester har koll på när man fyller år. Titt vad som damp ner med posten :)
marr sa:Rydell sa:Tror att Bikester har koll på när man fyller år. Titt vad som damp ner med posten :)
Grattis! Snygga snören. Dem vill jag ha.