Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Undrar hur länge den sprickan varit där, putsduken kommer inte fram så ofta...
AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Typiskt! Är det där din kid3000-moddade ram?
Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Inte baksvingen ;-)
AX3L sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Inte baksvingen ;-)
Haha nej såklart, tänkte mest om det var nåt annat gammalt härke som är avskrivet. Kan du få tag på en ny baksving eller blir det till att laga?
Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Inte baksvingen ;-)
Haha nej såklart, tänkte mest om det var nåt annat gammalt härke som är avskrivet. Kan du få tag på en ny baksving eller blir det till att laga?
Plan a: ny baksving på garanti
Plan b: köpa hel baksving, beg eller ny
Plan C: reparation.
ceel sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Inte baksvingen ;-)
Plan D. Klä ut dig till ett barn, infiltrera ESTs familj, be "pappa" om ny sving.
Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
frippegubben sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Ähh, det är bara färgen som spruckit. Dra ett par varv tejp över så du slipper se det och kör på. Vad kan väl hända på HWR???
Luthman Photography sa:ceel sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:AX3L sa:Der Kaiser sa:Tusan. Valet av cykel till HWR o ett tag framöver blev just avgjort.
Inte baksvingen ;-)
Plan D. Klä ut dig till ett barn, infiltrera ESTs familj, be "pappa" om ny sving.
Är det en kolfibersving är det väl bättre att infiltrera kid1000s familj? Kanske även lättare, jag har för mig att han har fler barn?
zyklom sa:Min Marino gav upp tillslut efter 1år av mestadels grym utförscykling.
Glada dagar va det.
Faktiskt skrev Marino att jag kan laga med tig. Oavsett skickar han mig en ny ram kostnadsfritt.Valhalla_ sa:Äh på't med tigsvetsen bara så är den up and running på nolltid ?
Ett par starka gravöl blir det såklart med dubliners sprakandes i bakgrunden. Sen vet ifan;)Valhalla_ sa:Vad är planen för gamla ramen? Runda arkivet?
Hehe, inte denna kanske.Valhalla_ sa:Jag går nämligen och funderar lite på att skaffa en fläskig hoj att ersätta en trailhoj och en DH hoj med. Har så jävla mycket cyklar som bara dräller, borde rationalisera lite. Jag har även tig-svets. Bara en tanke som slog mig, kanske ramen inte behöver finna vägen ner i skrotbingen, kanske den kan få ett nytt hem.. :-D
MartinC sa:Sadelrör på tysk fulcross i alu. Högmilare. Känns stabilt fn.
Slänga / laga / hoja på?
EST sa:Död död död....
jofahjalm sa:EST - ramdräparen från Örebro.
EST sa:Död död död....
Hasse#7 sa:jofahjalm sa:EST - ramdräparen från Örebro.
Vid Slagstafärjan finns en ö som heter Estbröte. Kan Dan vara inblandad?
EST sa:Hasse#7 sa:jofahjalm sa:EST - ramdräparen från Örebro.
Vid Slagstafärjan finns en ö som heter Estbröte. Kan Dan vara inblandad?
Hehe grym ö dit vill man ju åka :) Det är Jofas gamla som är död. Å den har gått hårt jag har ju i princip lärt mig ta dubblar på den så rätt många för korta landningar har det blivit. Men ca 2 år utför föll den för så helt oki som en 1:a ram som inte var tänkt som utförshoj ändå :)
AX3L sa:Jag vet inte hur många gånger detta behöver påpekas: fiber fix för att laga en sprucken ram måste testas! EST, ta en för vetenskapen! Ingen kan prova det bättre än du!
dnleriksson sa:Cyklar som drabbas av både Jofa och dig EST är det synd om ?