Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad trist!
För en som inte begriper bättre, hur går det till?
Svårlagat ser det ut som...
//E
Bakväxeln i ekrarna kanske?
Det är en focus ravenJag gissar spricka. Vad är det för cykel?
Hmm, hojen är från -12 En focus. Antar att det inte är nåt dom skulle lägga energi på.Jag skulle säga misstänkt nog att höra av dig till tillverkaren och fråga om det. Eventuellt ber de dig skrapa lacken lite för att se om det är sprucket under.
Kanske inte så smart att ta ut barnen i trafiken på en trasig cykel?Hmm, hojen är från -12 En focus. Antar att det inte är nåt dom skulle lägga energi på.
Hur ”farligt” är det att rulla med cykeln? Har just denna hoj mest till att dra runt ungarna i Thulekärran.
Eh, exakt det jag syftade på. (Har köpt en ny ht att rasta ungarna med)Kanske inte så smart att ta ut barnen i trafiken på en trasig cykel?
Nej då lär de inte bry sig nej men å andra sidan är det fritt fram för dig att skapa bort lite lack och se hur det ser ut underHmm, hojen är från -12 En focus. Antar att det inte är nåt dom skulle lägga energi på.
Hur ”farligt” är det att rulla med cykeln? Har just denna hoj mest till att dra runt ungarna i Thulekärran.
Om du inte bryr dig om finishen så är en sådan spricka superenkel att laga med lamineringsepoxy eller polyester och en bit kolfiberband typ:
Klipp till 2-3 kolfiberlappar
Slipa bort lacken runt skadan motsvarande lappens storlek
Pensla på epoxi
Lägg dit första lappen och se till att den blir mättad (inga luftbubblor)
Lägg på ytterligare 1-2 lager kolfiberväv och mätta med epoxi
Vira en flexibel tejp (eltejp) flera var runt lagningen för att pressa ur överflödig epoxi och ev. luftbubblor ur laminatet.
Klart! Tar max 30 minuter.
Aha, tolkade det som att du undrade om det var en bra ide!Eh, exakt det jag syftade på. (Har köpt en ny ht att rasta ungarna med)
Är lite skeptisk. Det har gått av i växelörats infästning. Vet inte riktigt om det är värt att försöka laga. Cykeln kostade typ 7k ny för 5 år sen.Äh det där går att laga. ?
Ett snarare ett pendlande fetto. Min plan var att börja cykla stig igen oavsett.Var det ett fett huck? Och viktigare, betyder det att du kommer ut i skogen nu när asfaltsmonstret är av?
Jag märker inte ens om jag har 6 eller 7 barn så poäng där.Är det en kolfibersving är det väl bättre att infiltrera kid1000s familj? Kanske även lättare, jag har för mig att han har fler barn?
Dags för dig att sänka farten! Montera slicks och håll dig på asfalten!De skickar en ny ram. Tredje för mig inom garantitiden. Trevligt med företag som står för sina produkter!
Vetskapen om att vissa saker är som vanligt skänker tröst i dessa tider.
Trist, var det ett mosterhuck, så det var värt det?
Illa..
Som vanligt? Vad för ram är det?Vetskapen om att vissa saker är som vanligt skänker tröst i dessa tider.
Det är en Nuke-but-not-Jofa-Proof.Illa..
Som vanligt? Vad för ram är det?
Är inte det mest för att Spesh-köpare byter varje år?Jaha, när ska du köpa en svenelized å slippa rambrott??? Har en fin enduro hem åt dig???
Dags att testa den lilla Rackarungen för att se vad den har att erbjuda.
Kan knappast bli sämre? :pTyvärr inga nya monsterhuck att rapportera, men ramen har väl gått ganska hårt. Mina första Orange 5 är den mtb som har klarat sig längre, men den fick inte heller smaka lika stor andel alper som Megan... Väntar på att Chainreaction ska meddela vilken färg min nya mega kommer ha. Marrs lila-hope-styrlager måste passa lika väl som till den röda ramen för att jag ska vara nöjd...
Ok, man gick ju och hoppades på att pub diset äntligen huckats. ser görbart ut efter 10 st 35:- stöl.Tyvärr inga nya monsterhuck att rapportera, men ramen har väl gått ganska hårt. Mina första Orange 5 är den mtb som har klarat sig längre, men den fick inte heller smaka lika stor andel alper som Megan... Väntar på att Chainreaction ska meddela vilken färg min nya mega kommer ha. Marrs lila-hope-styrlager måste passa lika väl som till den röda ramen för att jag ska vara nöjd...
De skickar en ny ram. Tredje för mig inom garantitiden. Trevligt med företag som står för sina produkter!
Ok, man gick ju och hoppades på att pub diset äntligen huckats. ser görbart ut efter 10 st 35:- stöl.
Visa bilaga 411373
Knacka med ett mynt eller annat hårdare föremål så får du uppfattning om brottet är genomgående.Vad säger ni om denna?
Lacksläpp eller spricka?
Carbonram precis i vinkeln ”överrör”/sadelrör.
Färgen ”glappar” väldigt lätt när man känner med nageln.
Visa bilaga 401503Visa bilaga 401503Visa bilaga 401504Visa bilaga 401505