Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
pean skrev:
-------------------------------------------------------
> pepe, hoppas du kan få något nytt och fint av
> Trek i en smärtfri process. Håller tummarna.
Dom granskar mina bilder just nu, får väl se vart vi hamnar.
yabubata skrev:
> Vågar man cykla vidare ett tag till, eller är
> det bara att kassera? Ska höra med Canyon om det
> går på garantin. Man vill ju inte hamna i
> backen...
Jag skulle kunna tänka mig att i nödfall rulla bort till affären o handla, men att cykla någorlunda seriöst känns lite väl krejzi. Men det är bara fega lilla jag.
yabubata skrev:
> Vågar man cykla vidare ett tag till, eller är
> det bara att kassera? Ska höra med Canyon om det
> går på garantin. Man vill ju inte hamna i
> backen...
Såg i en tråd för inte så länge sen när just Canyon hade reklamerat ett liknande ipressat lager där styrröret hade spruckit på ramen... :-) T
Jasså!? Jag blev lite fårvånad själv faktiskt, för jag har inte kört särskilt hårt, typ NICK-spåret, och grusvägsrally... och tyckte när jag upptäckte det idag att det var ett konstigt ställe att spricka på.. en svets, ok... men där..
Jo, Rikard! Men jag har inte märkt nåt glapp, och jag kör rätt "snällt", inte hopp eller drops. Intressant Stereo, vad du sa :) fick väl ett måndagsexemplar kanske :) lite surt... men det händer väl..
Min Ellsworth Epiphany -06 (köpt hos www.freeborn.co.uk) sprack förra sommaren i dämparlänkaget. Mailade bild och fick ny del med vändande post. Ingen kostnad, bara porto.
Nöjd med service. Men lite besviken att den gick sönder.
Cykeln rullar bra och jag tror att det funkar tillbaka till Sverige. Har redan cyklat 30 mil sedan jag tejpade och borde hålla minst 100 mil tycker jag
Stellan skrev:
> >
>
>
>
> Cykeln rullar bra och jag tror att det funkar
> tillbaka till Sverige. Har redan cyklat 30 mil
> sedan jag tejpade och borde hålla minst 100 mil
> tycker jag
JLarsson skrev:
> Flaskhållare som slitits bort?
Den slets inte bort. Den trillade bara av. Cyklad lungt i några ryska rasbranter och tittade ner och då var flaskhållaren borta. Därefter fortsatte jag cykla. Några hundra mil senare har det lilla hålet blivit större och cykeln kändes vinglig.
Jag vet att det är fusk att både använda tältspik och silvertejp. Men jag vill att det ska funka och hålla hela vägen tillbaka till Sverige. Kommer att kontakt Kona och klaga på att ramen gick sönder och se om de vill ge mig en ny
Stellan skrev:
> Cykeln rullar bra och jag tror att det funkar
> tillbaka till Sverige. Har redan cyklat 30 mil
> sedan jag tejpade och borde hålla minst 100 mil
> tycker jag
Macgyver är säkert stolt över Dig. Silvertejp och gem(tältpinne). Löser alla problem!
42Hz skrev:
> Ironiskt att det skedde där det sitter en klibba
> som säger 'ultra light'! ;)
>
> Skönt det ordnade sig!
Jag har haft den här raringen sedan jag var 14. Dvs större delen av mitt liv. Den har överlevt 16 flyttar, fem år på universitet och fler utekvällar än jag kan minnas. Men nu är det nog dags att den förpassas till de sälla jaktmarkerna. "Möglet" på diagonalröret är från en tidigare lagning.
Bilden ovan är alltså på min Cube AMS super Hpc Race som efter 47 körda mil valde att ge vika=(. Knakade iofs redan efter några mil men eftersom inget fel hittades så fortsatte jag köra tills det i en uppförsbacke brakade sönder helt. Nedre svinginfästningens hylsa valde att separera från ramen.
Cube valde att ta det på garanti, konstigt vore väl annars?! Mindre bra att det ev inte finns någon ram i rätt storlek att få tag på,får besked om det i dagarna nu. Hur gör man om det inte finns någon??