Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
När vi ända är igång med cykelstyling-någon som har upptäckt fizik hemsida? Där kan
man färgmatcha sin egen sadel. Hmm vit och röd eler blå och vit eller?? Fan, vet inte
men till våren blir det en färgmatchande sadel till italienarn.
Finns flertalet vita styrstammar nu. FSA, Ritchey, Cinelli och säkert ett drös fler. Inte att förglömma de integrerade stam+styre, Cinelli Ram, FSA-Plasma, Pro ****, alla i vitt.
Detta är stor humor! Missförstå mig inte jag har all respekt för att man vill göra sin cykel lite unik och matcha på sitt sätt. Har det dock inte gått lite väl långt när man måste pimpa sin Cervelo för att sticka ut?!?!?!?
He he Happy moppe, lite volvo 240 lixom!
Grymt fin hoj förresten som bara visar sig för mig på natten i mina drömmar ;-)
Helvitt, med helsvarta hjul - som i bilden strax ovanför, tycker jag är helvasst! Glöm inte bort styret bara - även om bara lite syns under lindan. Och svarta pedaler skulle vara snyggare än silver, eller hur...