VR ensamanmälan start 0930-1034?

..::Larzzza::..

Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av Vätternrundans sub 9 som startar mellan 0930-1034?

Skulle vilja cykla under 9 h och funderar på om det är en bra idé att anmäla mig till dessa tider. Ingår inte i någon grupp sedan tidigare utan tanken är i så fall att hänga på andra sub 9 på plats.

Råda elller avråda???

Ja det är en bra idé, men du är nog några veckor för sent ute...

Edit: dvs jag antar att man bara kan gruppanmäla sig till förmiddagstiderna, och alla de grupperna är troligen fulla vid det här laget. Iaf blev ju Happy-grupperna fulla på någon timme.

För det går väl inte att ensamanmäla sig till förmiddagstider?

Senast ändrad:
OK är det så att de platserna redan är uppbokade av cykelklubbar o.s.v.? Anmälan till VR öppnar ju i morgon kl. 07.

En risk med att ensamanmäla mig dit är ju också om jag hamnar med de som cyklar sub 8 och blir ifrånkörd utan en enda cyklist i ryggen, då blir det tungt :/

Ja, det går inte att ensamanmäla sig till de tiderna (tror jag). De som ska cykla på förmiddagen är redan anmälda och betalda vid det här laget, det som öppnar i morgon är anmälan till de vanliga starttiderna.

Du skulle ha varit på tårna för två veckor sedan då platserna till vår egen 09:58-grupp släpptes. :-)

DT: Ja det skulle jag verkligen varit, orutinerat ;(

Tomaso: Det är en bra idé, får 04:36 klungan hämta upp mig :) Det får bli planen, att anmäla mig lite innan 04:36.

Tack för svaren!! Slipper jag grubbla på det kl. 07 i morgon bitti :)

Tillbaka
Topp