Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att bra målplatser kan vara en bristvara där. Streetview borde väl kunna ge svaret dock.Starkt att orka hålla det trycket i princip upp för hela berget. Vinegaard hade behövt haft en toppendag för kunnat göra något där
Målgången de använder när de kör den stigningen är rätt märklig. Finns det ingen bättre plats ha den på närmare toppen?
Jag antar att han kommer att gå till Lidl-Trek.Känns som att Ayusos agent ringde och väckte honom i morse, och sa att det sket sig med Movistar efter att han blåste Romo - så det skulle vara bra om han visade att han kan köra för laget...![]()
Ja - ryktet på stan säger det också..Jag antar att han kommer att gå till Lidl-Trek.
Vad var det för psykfall som skulle springa rakt ut på vägen när klungan kom?
Känns som denna var snäppet galnare än de tidigare, i alla fall de jag sett. Verkade ju vara på väg att springa rakt in i klungan som kom i full fart. Verkligen tur att han snubblade till, annars hade det kunnat bli en rejäl masskrasch.
Ja. Var 5,5-6 mil kvar tror jag.Var det där Romo gick i backen? (såg inte dagens etapp)
Lite förvånande med tanke på hur tuffa Guardia Civil är, brukar inte lägga några fingrar i mellan.Jaha
Sabbad etapp igen...FAN
Hmmm, hoppas nu att inte dessa filurer ställer till det under nästa års F1 race i Madrid.De som agerar som talesperson för pro-palestina protesterna är ju en tidigare dömd medlem från terrorgruppen ETA.
De var o är väl fortf hyfsat starka i regionen o även i Madrid. Så man har ju lite förståelse varför arrangörerna nu vill nu skippa målgång i Madrid.
Sprätter det till i benet?Trist avslutning på en annars trevlig etapp. Drog till ordentligt i bergscyklingsnerven emellanåt.
Helt plötsligt känner man att benen börjar röra sig i cirkelrörelser och man böjer sig framåt med händerna framsträckta. Och blir det riktigt brant kan det bli att men reser sig och börjar trampa på stället.Sprätter det till i benet?
Man får en härlig inblick i ditt Vueltatittande.Helt plötsligt känner man att benen börjar röra sig i cirkelrörelser och man böjer sig framåt med händerna framsträckta. Och blir det riktigt brant kan det bli att men reser sig och börjar trampa på stället.
Vet inte vad du drömmer om för typ av cykling. Personligen drömmer jag om den där jag är upprätt och inte den där jag ligger och sprattlar på backen efter att ha vurpat. I alla fall så länge vi inte snackar mardrömmar.Man får en härlig inblick i ditt Vueltatittande.
I verkligheten är jag inte så lurvig.Vet inte vad du drömmer om för typ av cykling. Personligen drömmer jag om den där jag är upprätt och inte den där jag ligger och sprattlar på backen efter att ha vurpat. I alla fall så länge vi inte snackar mardrömmar.
Tyvärr är det väl risk att idioterna kommer att stoppa etapperna innan de kommer fram till den publikfria delen i så fall. Och de kan ju inte stänga av hela etapperna, i alla fall så länge de inte kör dem som varvlopp.Snart dags att börja med publikfria målgångar så slipper vi att lågpannade personer ska springa in på vägen.
De väl rätt tydligt va arrangören tycker, med alt tjafs "om vilka som ska stå cykla i Spanien".Arrangören får väl flytta resten av vueltan till Israel. Dit lär nog idioterna inte våga/kunna åka.