Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Astraboy sa:Någon som kör? Jag har hört om problem med nya generationen av XT-bromsar, har detta åtgärdats eller är det lite som att köpa grisen i säcken?????
Lingon sa:Om du syftar på random bitepoint, så beror det på en luftbubbla i oljan.
Lingon sa:Jag har i alla fall haft vandrande bitepoint som fixats med luftning 2 ggr. (full spruta med ny olja från oket och upp i tratten).
Japp, efter ett år och en flygresa. Var lite onödigt spännande första dan i alperna.. :)marr sa:Lingon sa:Jag har i alla fall haft vandrande bitepoint som fixats med luftning 2 ggr. (full spruta med ny olja från oket och upp i tratten).
Men problemet kom tillbaka?
larsaw sa:Astraboy sa:Någon som kör? Jag har hört om problem med nya generationen av XT-bromsar, har detta åtgärdats eller är det lite som att köpa grisen i säcken?????
Det gällde väl iof främst två-kolvarna men ska vara åtgärdat sen 2018-modellerna. Allt baserat på vad jag läst här på Happy och andra slemmiga hålor på internetet.