XXL=Dålig verkstad och dålig kundservice!!
Lämnade in min cykel på XXL i Bromma för punktering vilket de fixade men däcket var dåligt pumpat och jag fick pumpa i mer luft. Efter ca 500 meter var det tomt igen och jag kontaktade deras kundservice som hänvisade mig tillbaka till butiken. Åkte dit igen och samma kille var i verkstan och han bytte kostnadsfritt slang men hävdade åter igen att inget fanns i däcket. Samma procedur igen, efter ca 4-500 meter var däcket tomt. Lämnade cykeln nu på min lbs som hittade en glasbit samt att XXL hade monterat en för liten slang?, troligen båda gångerna också eftersom det båda gångerna var alldelles för lite luft. Kontaktade åter igen XXLs kundservice för att få återbetalning pga reklamation eftersom de uppenbart gjort ett dåligt jobb men de hävdar att det inte finns någon "punkagaranti".... Vill därför varna för deras verkstad!! Om de inte ens kan laga en punka borde de inte ha någon verkstad överhuvudtaget och att de inte heller kan erkänna att de har gjort ett dålig jobb känns nästan ännu värre!!