Yardsale i GBG - nu med bilder!

OskarB

Ny medlem
Det finns säkert massor av happycyklister som skulle vilja bli av med/köpa ett och annat...
Någon som vet nån bra lokal?

Senast redigerad av en moderator:
JTH skrev:
-------------------------------------------------------
> Coolt! På vilken sida av det avlånga landet?

'GBG' utläses 'Göteborg'.

Lågflyga skrev:

> 'GBG' utläses 'Göteborg'.

Suck... Ibland är man liksom inte på topp...

Jag är på. Har nått styre, några lätt böjda sadelstolpar, ett XT-framnav med mera att bli av med. Är någon sugen på ett par Hayesbromsar i bra skick så jag kan få köpa ett par Formula Oro Puro så blir jag tokglad =).

Alfsomfan skrev:
> Någon som vet nån bra lokal?

Kan kolla om vi inte kan få låna Cafe Bulten på Chalmers. Godkänd för 150 pers, espressomaskin och serveringstillstånd för slutna sällskap...

/H

Fredrik Larsson skrev:
> Är någon sugen på ett par Hayesbromsar

kaaaaanske.

Jag kommer absolut. Kommer nog ha med mig rätt mycket grejer misstänker jag..26" Hjulpar, skivbromsar, stela gafflar etc etc..

har ni mängder med snygga 'pendlarkläder' från 80/90-tal så skickar jag ner bigmollo som representant från stockholm. :)

Hmmm... är det fint väder skulle det ju räcka med några bord på nåns garageuppfart... men det är ju förstås det där med vädret... kostnaden får väl inte vara för stor, antar att de flesta inte skulle vara intresserade att pröjsa så mycke... men kanske en 50-lapp på mann i inträde om man hittar nån shyst lokal lär ju inte många banga på...

//Oskar

Hmm... kanske.. men det brukar va så sjukt packat med folk där... ingen som har ett partytält eller två vi kan slå upp nån stans?

//Oskar

Nja, man behöver söka tillstånd för att vara vid björngårdsvillan och nu börjar det krypa ner mot -10 en del dagar. Jag röstar nog fortfarande på inomhus om vi vill att det ska bli av innan mars.

Eller så tar alla med sig ett par vedklampar så gör vi en eld nånstans utomhus, grillar lite korv, dricker lite glögg och byter grejor med varandra?

*Bump igen, då!*

Snart utropar jag en gårdsförsäljning hemma hos mig, jag har ändå mest skit liggande. Tyvärr är det mesta just skit.

Har ett garage som skall bli tommare tack vare gårdsförsäljningen, och en gammal baldakin, och en stor garageuppfart.
- Duger det att byta prylar i/under/på, eller finns det några besked på andra lokaler?

Tillbaka
Topp