Yardsale Sthlm Sön 12 Okt Kl 12:00
NOS 2-delat växelsystem, ORK, tillverkare AB Carl Särenholm Eskilstuna, troligen tillv 1942, i originalkartong med instruktion. Dyrt.
NOS-prylar från 70- och 80-talet typ M71-pedaler, CLB-bromsar, nav, växlar, reglage, pedaler, sadelstolpar, styrstammar, fälgar, styrlager, klingor, vevpartier, kransar etc mm.
Dito beg.
Det mesta Campa men även lite Shimano typ Dura Ace Dyna Drive, vevlager, pedaler mm
Pace31 kolfibergaffel
Några gamla beg MTB-gafflar
En helcarbon lvg-gaffel
En Romani med Campa Super Record
En Stella Veneta med Campa (Super) Record
En dito med Miche-komponenter
En Basso med Campa Record
Ett avstannat Bianchi-projekt med Campaprylar
Kanske en "Pepita-Crescent" med Campa N Record
En frisk Parkpre-ram samt 4-6 andra ramar
En massa hjul.
Plocklådor med småprylar i varierande skick
”(1:-)”-lådor med ”skrot”
Det jag inte har med kanske jag har lämnat hemma så fråga gärna, eller skicka PM, om du behöver nån småpryl, speciellt till 70- och 80-talskomponenter
Om andan faller på så kanske även min Scott CR1 SL Campa Record med Zipp 303/404(6,3kg) och min tempocykel, Columbus Falcone Campa med UFO/Corima-hjul, tas med för försäljning.
/G
NOS-prylar från 70- och 80-talet typ M71-pedaler, CLB-bromsar, nav, växlar, reglage, pedaler, sadelstolpar, styrstammar, fälgar, styrlager, klingor, vevpartier, kransar etc mm.
Dito beg.
Det mesta Campa men även lite Shimano typ Dura Ace Dyna Drive, vevlager, pedaler mm
Pace31 kolfibergaffel
Några gamla beg MTB-gafflar
En helcarbon lvg-gaffel
En Romani med Campa Super Record
En Stella Veneta med Campa (Super) Record
En dito med Miche-komponenter
En Basso med Campa Record
Ett avstannat Bianchi-projekt med Campaprylar
Kanske en "Pepita-Crescent" med Campa N Record
En frisk Parkpre-ram samt 4-6 andra ramar
En massa hjul.
Plocklådor med småprylar i varierande skick
”(1:-)”-lådor med ”skrot”
Det jag inte har med kanske jag har lämnat hemma så fråga gärna, eller skicka PM, om du behöver nån småpryl, speciellt till 70- och 80-talskomponenter
Om andan faller på så kanske även min Scott CR1 SL Campa Record med Zipp 303/404(6,3kg) och min tempocykel, Columbus Falcone Campa med UFO/Corima-hjul, tas med för försäljning.
/G
Senast redigerad av en moderator: