miyatafarfar
Aktiv medlem
Yell - nytt svenskt märke för energigel
Såg på Instagram för ett tag sedan att det dykt upp ett nytt svenskt märke för energigel. USP:en är att det är minimalistiskt, enkelt, och därför också billigt.
18 kr styck
100 kcal
25 g kolhydrater
Någon som testat? Jag klickade hem en låda men har inte hunnit testa ute under träning än. Har bara kört kolhydrater i vattnet tidigare och annat godis eftersom jag varit avskräckt av priset på övriga märken. Men testade en i soffan (haha) och jovisst smakar det cola. Har dock inget att jämföra med då det är min första gel någonsin.
Framförallt tycker jag att designen var riktigt snygg!
(Ej reklam men Yell får gärna sponsra mig. Finns i dm, wink wink)
18 kr styck
100 kcal
25 g kolhydrater
Yell - Energi i sin enkelhet | 18 kr/gel
Gels för löpare, men enkelt. God och snällt mot magen. 216 kr för 12-pack med cola-smak. Varför göra det komplicerat när man kan göra det enkelt? En gel som passar allt från den glada amatören till den inbitne.
yellmovement.com
Någon som testat? Jag klickade hem en låda men har inte hunnit testa ute under träning än. Har bara kört kolhydrater i vattnet tidigare och annat godis eftersom jag varit avskräckt av priset på övriga märken. Men testade en i soffan (haha) och jovisst smakar det cola. Har dock inget att jämföra med då det är min första gel någonsin.
Framförallt tycker jag att designen var riktigt snygg!
(Ej reklam men Yell får gärna sponsra mig. Finns i dm, wink wink)