Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
>
> Jag tycker det ser ut som en bra cykelparkering
> det där.
wtf - otroligt korkat
Intressant kommentar från någon som råkat ut för detta:
"När jag till sist tog mig ut till Ridspögatan, som man förövrigt måste ha bil (eller cykel ...) för att nå eftersom det ligger en bra bit utanför Malmö, och betalar 250 kr för att få tillbaka min cykel så säger jag till dom att jag hoppas pengarna används till att bygga fler cykelställ. Jag får då svaret av den unge anställde att "O nej, alla pengar går raka vägen till att hyra lastbilen för att åka runt och samla ihop cyklarna, den är svindyr", helt utan ironi.... Man tar sig för pannan."
Guy Martin is a British motorcycle racer and truck mechanic. Primarily a man of the road, he's one of the World's most talented riders and a constant favourite at the Isle of Man Tourist Trophy. Worldwide recognition through TT3D showed him at his witty and charismatic best, with his TV debut on BBC One's The Boat that Guy Built taking him to the mainstream. A man obsessed with industrial processes and the intricacies of manufacturing, Cut Media thought he'd be the ideal candidate for an Orange Bikes factory documentary...
Nåt liknande jippo skulle göra gott för cykelkulturen i Sverige, blir iaf lite publikfriande..
Klassiska tävlingar lockar antagligen mestadels dom som redan är intresserade.
Klavikel skrev:
-------------------------------------------------------
> Nåt liknande jippo skulle göra gott för
> cykelkulturen i Sverige, blir iaf lite
> publikfriande..
> Klassiska tävlingar lockar antagligen mestadels
> dom som redan är intresserade.
Soleus skrev:
> Cykelpendlare i London som filmar sina nära
> döden upplevelser med bilisterna, energi har han
> så det räcker och blir över. :)
>
Jag är glad att han inte sitter i en bil. I så fall hade han garanterat varit en sån som tränger ut cyklister bara för att de inte håller sig på cykelbanan.
Soleus skrev:
> Cykelpendlare i London som filmar sina nära
> döden upplevelser med bilisterna, energi har han
> så det räcker och blir över. :)
>
> page&list=UUAC4Ux3HvGxkBc2Q0sM3bKg&v=tBLPb0LzQnA
>
> Polisen i London haffar cykeltjuvar.
>
> Q0sM3bKg&feature=player_detailpage&v=rhPzF-hyC7Q
>
> Mycket nöje.
Kan inte hjälp att posta min egen video i Youtube-tråden. Även om det handlar om att vinna en tävling så hoppas jag att den kan bjuda på lite underhållning :-)