Youtube tråden

Youtube tråden
Go kväll!

Lyssna extra noga vid 1:55 och framåt, han snackar om cykelhjälm, hehe... :)

(men resten är också rätt så kul, tycker jag iaf)

Senast ändrad:
Youtube tråden
skogscyklisten skrev:
-------------------------------------------------------
> Klavikel skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > H J U L B Y GG E
> >
> >
>
>
> Aaaahh, ett carbon hjul :)

Den var bra.

Youtube tråden
Ja, ser onekligen knepigt ut, ser ut som motorcyklisten gör allt för att ligga kvar på vägen istället för att gira ut i gruset och krascha?

Youtube tråden
42Hz skrev:
> Fy fan!
>
>
> version=3&rel=0

Aj! Eftersom det så ut att vara i USA där folk stämmer varandra kors o tvärs, funderar jag på hur mycket motorcyklisten får betala... // Larsa;/

Youtube tråden
Usch!
Han verkar ju dock ha lite tur i oturen, cyklisten som tar första smällen, eftersom han först landar "mjukt" i magen på mc-föraren. Sen kan man ju undra vad i h--v-te motorcyklisten sysslar med, har styrlagret låst sig eller? :o

Youtube tråden
Mer om den bisarra MC-olyckan!

http://bikinginla.wordpress.com/201...torcycle-crash-that-took-out-two-bike-riders/

"....Speculation has centered on a phenomenon known as target fixation as the cause of the collision, in which riders are unable to avoid whatever they are most focused on.

However, Byron of Bike Hugger points out the camera flash clearly visible in the trailing bike cam video, suggesting that the rider was looking for the photographer rather than focusing on the road ahead of him. Putting the best possible spin on it, it’s also possible that he was distracted by the camera flash, causing him to be out of position on the curve...."

Youtube tråden
Sporthojsåkarna är ju för sköna "det är olagligt att cykla i bredd"

Jag tror jag aldrig sett en sporthojåkare hålla laglig hastighet. Men ev.randonörd tog debatten i alla fall...

Youtube tråden
42Hz skrev:
> "Krama varandra i trafiken"
>
>
> ;hl=en_GB&rel=0

+1!

Fick nästan en tår i ena ögat av några sekvenser, vackert och berörande... :)

Youtube tråden
MarcusS skrev:
> Parkera cykeln som ett pro:
>
>
> e=youtube_gdata_player

Haha!! Snyggt!

Off-Roading delux

Tillbaka
Topp