Youtube tråden

Youtube tråden
jesperC skrev:
-------------------------------------------------------
> Kanske lite nördigt men det här gillar jag:
> //j

Måste.bara.kolla.lite.mer...... =)

Fascinerande på nåt konstigt sätt.

Senast ändrad:
Youtube tråden
42Hz skrev:
> Synd att man inte får se häcklaren ta samma
> spår!
>
>
> ;hl=en_GB&rel=0

Häcklaren är Sean "Griz" McClendon, han är rätt duktig... Frågan är också när det spelades in, Griz var med om en olycka för tre år sedan. Krossade höftbenet och bröt några ben.

Youtube tråden
AndreasVH skrev:
> Mtb-lopp från Catskill Mountains 1990:
>
>

var det ett MTB-tempo-styre på 0:39 ? Varför slog aldrig det igenom?

Youtube tråden
jonja skrev:
> Mercedes nya intelligenta antikollisions-assist;
> upptäcker faror innan du gör det.
>

Fyndig !

Youtube tråden
42Hz skrev:
> Ha en bra helg!
>
>
> ;hl=en_GB&rel=0

Tack, den där behövdes! Så jävla grymt med såna människor som tar alla problem som utmaningar och sopar banan med många av oss andra. Fast, ironiskt nog kan det också få en att känna sig ännu sämre för att man MED armar och ben ändå inte klarar det man vill. Nåväl, trevlig film i alla fall:-)

Youtube tråden
T skrev:
> Mera Lindeman!!
>
>

T, jag måtte vara för ung, för jag har inte sett den där mannen förr. Jäkligt trevligt icke desto mindre! :-)

På det tidigare ämnet feel-good, kan jag rekommendera Prem Rawat. Egentligen säger han inget särdeles bra, men han är en sån enormt bra talare att det funkar ändå.

Youtube tråden
Märkligt att ingen postat denna tidigare. Detta är så hårt!

AWOL x TRANSCONTINENTAL | Trailer (Full documentary coming late 2013)

We followed Recep Yeşil and Erik Nohlin, both part of the developer team around the Specialized AWOL, on their mission to ride the mighty Transcontinental Race from London to Istanbul within two weeks, overcoming more than 3100km, 30.000m of altitude gain and crossing 14 european borders. Unsupported, following a route of their choice. We stayed on their side, day and night, rain or shine, crossing the whole european continent.

Youtube tråden
Men du, det heter "Youtube tråden" inte "Vimeo tråden" eller "Posta cykelfilmtråden"... ;-)

F.ö. är fösta minuten på trailern helt underbar. Hoppas resten av filmen blir lika ... [wait for it] ... epic!

Tillbaka
Topp