Youtube tråden
Samma längtan här, speciellt efter att ha klippt ihop denna snutt från sommarbygget ?Längtar till sommaren och dammtorra stigar likt förra sommaren...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma längtan här, speciellt efter att ha klippt ihop denna snutt från sommarbygget ?Längtar till sommaren och dammtorra stigar likt förra sommaren...
Tragisk snubbe men ganska underhållande att titta på, i alla fall när man själv slipper stå där och vänta på galningen...Jag vet att videon nedan har postats flera gånger tidigare, men Robert på sin mtb får mig alltid att skratta så jag gråter.
Ser ut att vara trevlig stig!? Dock tycker jag kamera vinkeln blir ganska tråkig efter en liten stund. Som ett komplement tycker jag bakåt vinkeln funkar alt om man har någon som följer.En kort snutt från hela varvet runt Järnberget...
Ser ut att vara trevlig stig!? Dock tycker jag kamera vinkeln blir ganska tråkig efter en liten stund. Som ett komplement tycker jag bakåt vinkeln funkar alt om man har någon som följer.
Den var riktigt bra faktisktVackert, långt och imponerande!
Jag vet att videon nedan har postats flera gånger tidigare, men Robert på sin mtb får mig alltid att skratta så jag gråter.
Hyffsad balans :)
I en helt egen tråd nära dig....För dom som inte kan bestämma en geometri på cykeln...
Ny Remy, plötsligt förstår jag ungarnas entusiasm när deras favoritstreamer släppt nåt nytt. Remy är fan bäst.
Nog för att vi vet att Chris Akrigg är en häst, men hur jävla mycket extra kraft ger den här cykeln på "full boost" egentligen?
Jag har dock väldigt svårt att orka lyssna på fransk-engelskan, får ont i huvudet av det ??Jag postar ju hans filmer hela tiden så det börjar bli tjatigt från mig. Men jag tycker han är en jävla bra representant för MTB. Oerhört ödmjuk och samtidigt extrem skicklig. Det sätt hur han jobbar systematiskt med cykling tycker jag är är viktigt att visa. Som här där han bangar en feature för att han är stressad över regnet, ingen big deal. Sen bjuder han in kul personer at cykla med, verkligen ett bra sätt att sprida kulturen.
Jag har dock väldigt svårt att orka lyssna på fransk-engelskan, får ont i huvudet av det ??
Visste väl att det är bock som gäller :)