Youtube tråden

Nandeyanen

Ny medlem
Youtube tråden
Börjat med bikejoring (drag med hund)! Bara ett par testkörningar ännu på en skogsgrusväg. Vill ge oss ut på finare stigar, men inte hunnit leta upp dem och det har varit för isigt kring mig.. Men ser det lika kul ut som det är?! För det är skoj!

Rassemouse

Aktiv medlem
Youtube tråden
Spelade in lite i veckan när vi var i Vemdalen. I den här är det lite blandad åkning, mest skog. Nästa vecka kommer det antigen en film från en liten tur upp mot Sånfjället eller en med de bästa offpiståkning i björnrike 🙂

Flurken

Aktiv medlem
Youtube tråden
Sitter och har fått för mig att jag behöver köpa kolfiberhjul.. ni vet, because.
Detta var ju lite otrevligt, men verkar i alla fall vara ovanligt.

Rassemouse

Aktiv medlem
Youtube tråden
Byggde lite mer stig i veckan, men passar även på att presentera mig lite närmare i veckans film, och som avslutning slängde jag med en av de tänkta specialsträckorna från endurolopppet vi planerar i sommar. Mer info om det borde komma i nästa vecka 😊

sendsome

Medlem
Youtube tråden
Har ni installerat någonslags slitage skydd på era ramar?

Jag har varit nöjd med DYEDBRO produkterna och teijpat alla våra terräncyklar med deras kit. Min vän ville också ha en så jag beslöt att filma en kort snutt på processen. Tog lite inspiration av Gee Milners "Dream Build", lugna vibbar alltså :)

Fundadores

Aktiv medlem
Youtube tråden
Ny Remy, plötsligt förstår jag ungarnas entusiasm när deras favoritstreamer släppt nåt nytt. Remy är fan bäst.

Jag postar ju hans filmer hela tiden så det börjar bli tjatigt från mig. Men jag tycker han är en jävla bra representant för MTB. Oerhört ödmjuk och samtidigt extrem skicklig. Det sätt hur han jobbar systematiskt med cykling tycker jag är är viktigt att visa. Som här där han bangar en feature för att han är stressad över regnet, ingen big deal. Sen bjuder han in kul personer at cykla med, verkligen ett bra sätt att sprida kulturen.

sendsome

Medlem
Youtube tråden
Finnarna inlädde Enduro FM säsongen i helgen i härliga navdjupa lerpölar. Jag deltog men förökte ta det försiktigt pga. hjärnskakning två veckor innan tävlingen 🤕
3 st korta inbandningar från rundan:

Körde in på 50. plats av 138 deltagare i elite män, helt OK tid trots några små fall och en hederlig OTB 🙃

sendsome

Medlem
Youtube tråden
Jag postar ju hans filmer hela tiden så det börjar bli tjatigt från mig. Men jag tycker han är en jävla bra representant för MTB. Oerhört ödmjuk och samtidigt extrem skicklig. Det sätt hur han jobbar systematiskt med cykling tycker jag är är viktigt att visa. Som här där han bangar en feature för att han är stressad över regnet, ingen big deal. Sen bjuder han in kul personer at cykla med, verkligen ett bra sätt att sprida kulturen.
Jag har dock väldigt svårt att orka lyssna på fransk-engelskan, får ont i huvudet av det 😄🥖

Tomcat1

Aktiv medlem
Youtube tråden
Relativt kort DH-bana men det är en ganska bra film där man ser mycket teknisk åkning vilket många av de här filmarna från dh-världen inte förmår tycker jag.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer