Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Go film:
Episkt.Har legat hemma hela veckan med en mancold från helvetet och det enda jag orkat göra är att knarka YouTube-filmer. Ramlade över den här av en slump. Började faktiskt se säsong 2 & 3 först på Redbull-Tv-appen och fattade först inte hur gamla filmerna faktiskt var. Jag får väl skylla på feberdimman men det första jag reagerade på var dom sjukt fula tävlingskläderna och att cyklarna såg lite små ut... ;-) Men jävlar vad dom åker på dessa (med nutida mått helt "ocyklingsbara") hojar. Första säsongen tror jag spelades in säsongen 2009... Nostalgi på hög nivå och rätt skönt att se att geometrins betydelse inte var ens påtänkt på den tiden!
Kollade på magnetdrivningen ett av problemen var väl när det gick uppför var att han trampade luft fast det kändes som snö och knappt tog sig framåt… han har provat andra konstiga grejer förut…Släng dig i väggen, o-chain
Den försökte jag hitta för ett tag sen men hade ingen aning vad jag skulle söka på. TackarDen här förtjänar att ligga högre upp ?
Man kanske ska testa men för en bråkdel av priset, plus en superkort stam då ?ogillar
Lite krokigt…
sånt händer. Tur att inga ben gick av i alla fall. Jag är jätte sugen på att åka tillbaka, men kanske med någon.Lite krokigt…
Så det var ”bara” ur led?sånt händer. Tur att inga ben gick av i alla fall. Jag är jätte sugen på att åka tillbaka, men kanske med någon.
Orka sätta på sig FF, det är ju bara ett stup att hoppa utför.