[Zwift] Falafelrulle ride 300

Jag hade gärna startat senare men det kan vara skönt att bli färdig innan middagen.
Jag laddar som vanligt med vingummin. Kommer ha nån snickers och coca cola också.
Lycka till allihopa! Jag kanske "sympaticyklar" ett varv eller två på Triple Flat Loops fast senare under dagen. Är i alla fall bättre från min envisa förkylning och de sista två dagarna känns lungorna ganska okej igen!

Kan man se vilka som kör utan att anmäla sig? Jag tog bort min anmälan pga sjukdom och det skulle vara kul att följa det. Eller ska man anmäla sig igen och bara strunta i att starta klockan 7:00?

Kan man se vilka som kör utan att anmäla sig? Jag tog bort min anmälan pga sjukdom och det skulle vara kul att följa det. Eller ska man anmäla sig igen och bara strunta i att starta klockan 7:00?
Jadå, om du klickar på länken på mobilen så kommer du till Companion. Där finns deltagarlistan med.

fika (muffin + munk) + lunch
Ska komplettera med triangelsmörgåsar som det tipsades om tidigare i tråden.

Om jag sen bara orkar 3 timmar så får det bli så
Om jag ens orkar vakna innan 07, inte skett på flera år ?
IMG_20240202_171623.jpg

Kul och strongt kört! Lite för tidigt för mig, och för långt för kunna vara med när har barnen

Blev Tour de Zwift E7 för mig istället. Med mycket klättring... Plus ett 90-minuters Z2-pass efter.

Ja detta blev ju en fantastisk dag ☺️ stort tack för arrangemanget! Vid lunchtid så sken solen som aldrig förr och riktig vårvärme kom in från balkongen.

Ett jättestort tack till Ricard som jag hoppas fick svettas lite iaf ??? ensam hade det aldrig gått men tillsammans gjorde vi succé. Är supernöjd med resultatet, kul att veta att ben & kropp kan leverera samt håller ihop. Känns skönt att gå långt o hårt till bristningsgräns, strecka på benen. Mina timmar i januari har verkligen gett resultat som jag aldrig erfarat tidigare ?

Men nog blir det väl ett till långpass? Kanske en 200 km i repris?

Tillbaka
Topp