[Zwift] Tour de Ötzi

Randonneur_Stockholm

Aktiv medlem
[Zwift] Tour de Ötzi
Årets första Zwiftrando!
Alla med länk kan delta.

[Zwift] Tour de Ötzi
Ska försöka haka fram till lunch eller så. Måste bara komm på ett bra sätt att presentera min frånvaro på lördag förmiddag för familjen😂

[Zwift] Tour de Ötzi
[Zwift] Tour de Ötzi
tempImageqpmvyH.jpg
Ska bli intressant med inomhus-rando, jag är mest orolig för tristessen.

[Zwift] Tour de Ötzi
Jag påbörjat bygge av en ny temporär Zwifthörna i lägenheten. Om ska starta redan kl 8 och hålla på länge vill man ju minimera risk störa grannarna...

[Zwift] Tour de Ötzi
Jag påbörjat bygge av en ny temporär Zwifthörna i lägenheten. Om ska starta redan kl 8 och hålla på länge vill man ju minimera risk störa grannarna...
Helt ärligt så satte jag trainern på sånna där igelkottakuddar eller vad dom heter (för gym): resonanserna och surret till våningen under försvann. Drivlinan lät ju såklart men ljudet fortplantade sig inte.

[Zwift] Tour de Ötzi

[Zwift] Tour de Ötzi
Jo jag har funderat på göra något sånt också.. Men får bli senare projekt. För nu har jag flyttat tillbaka till vardagsrummet (tror det stör mer när har den i sovrummet) samt sett till att ha ett par extra mattor och liggunderlag mm under. Samt lite mer tyg på väggen för dämpning av ljudet.

[Zwift] Tour de Ötzi
Hmm. Man kanske skulle frigöra nån timme imorgon. Hur hårt kör klungan? (Mina vanliga cykelkompisar har bytt hjul mot skida tydligen)

[Zwift] Tour de Ötzi
Halvvägs, började bra med "disconnected" när starten gick....spelar iofs ingen roll hade inte hängt med i klungan ändå.
Hyfsat torrt och vindstilla, svettigt i bibsem. Tryckte precis 200 mg koffein rätt ut i cirkulationen så nu väntar vi på att vingarna kommer😂
IMG_20250111_110058.jpg

Tillbaka
Topp