Idag startar RAAM

Datum:
13 juni 2012 09:44

Idag startar svenske Gunnar Ohlanders i soloklassen i Race Across America. Läs mer om Gunnars satsning i vår artikel, följ Gunnar i loppet här, kommentera här. Lycka till nu Gunnar!

Cykling i inboxen

Missa inte det senaste från Happyride, signa upp dig på vårt nyhetsbrev.


Författare

Fredrik Westman

KÖP & SÄLJ