Velomann styre från min Bianchi cykel
320:- Säljes: Garbaruk 42t Shimano DM
Gått nån mil eller två på sin höjd.
Fakta
Pris: 400 KrLän: Stockholm
Plats: Enskede
Publicerad: 1 månad sedan
Kontakta annonsör
För att kontakta annonsören behöver du logga in.Är du inte medlem ännu? Skapa ett konto på några sekunder och kom igång direkt.
Lägg upp din annons snabbt och gratis på Happyride.se.
Relaterade annonser
-
-
Shimano 105 kassett 11s400:- -
Kassetter och kedjor250:- -
SRAM klinga 32t 104 BCD x-synk2300:- -
Styrstam200:- -
Shimano Pro Metrea bullhorns700:- -
Sram Red framväxel NY500:- -
Derailleur Hanger (växelöra) Cube 16-0324090:- -
Specialized S-Works future 110 mm styrstam600:- -
Sram Level Ult bromsok för flatmount500:- -
Stöd 24"-29" 40mm fäste75:- -
Fizik Vento Argo R3 140 mm750:-