Styrstam 3T ARX Team
300:- Säljes: Sadlar växelreglage
Finns märke efter användning och dålig förvaring på den.
Reverse sadel: Helt okej skick.
Fabric sadel: även den i bra skick.
150:-/st
Växelreglage XT SL-M75C
Funkar som den ska men skitig och skulle må bra av lite rengöring. 150:-
Växelreglage SLX SL-M670B Bra skick och aldrig använd av mig, felköp av mig.
Ge mig bud om du vill ha något av det på bilden med flaskhållare, sista bilden.
Flaskhållarna och 8s växeln sålda ”sista bilden”
Fakta
Pris: 150 KrLän: Skåne
Plats: Ystad
Publicerad: 2 mån sedan
Kontakta annonsör
För att kontakta annonsören behöver du logga in.Är du inte medlem ännu? Skapa ett konto på några sekunder och kom igång direkt.
Lägg upp din annons snabbt och gratis på Happyride.se.
Relaterade annonser
-
-
Omnium Cargo Microspline300:- -
1 1/4 Ritchey styrstam 110mm200:- -
Magura MT bromshandtag + Matchmaker200:- -
MRP 1x chain guide200:- -
Propain Tyee växelöra200:- -
Sram Rival vevparti600:- -
Ritchey Comp styrlager IS42/IS52175:- -
ST-RP22 styrstam Orbea500:- -
KCNC SC Wing styrstam 50mm500:- -
Syncros XC 2.0 stem 90 eller 80 mm600:- -
Shimano Exage 500 EX Biopace - Vevparti - 52/42t - 170 mm -400:-