KÖP & SÄLJ
-
-
Trek Madone slr factory racing
Säljes i Jönköping -
Newmen Advanced G.34
Säljes i Skåne -
Sram Red framväxel NY
Säljes i Dalarna -
Bromsar Ultegra R8000
Säljes i Dalarna
Forum
-
Vart är Strava på väg?
Senaste: Peach / Svar: 418 -
UCI World Tour (och WWT, .Pro osv)
Senaste: GoranS / Svar: 883 -
[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Senaste: GoranS / Svar: 6 -
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Senaste: MrSthlm / Svar: 24852 -
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Senaste: Stumpy / Svar: 23512
fhloston 2018-06-17
Tack för fina bilder! Som kuriosa så cyklade jag lika sna...långsamt i år som förrförra året. (förra året var jag inte med) Tid för tre loopar: 3:32:06
lundatok 2018-06-11
Tack för fina bilder!
oldboy 2018-06-11
Fina bilder !