KÖP & SÄLJ
-
-
CANYON Inflite AL 9.0 Ultegra Size 54 S/M Fresh!
Säljes i Göteborg -
Canyon Spectral CF 29” stl S, 2023
Säljes i Halland -
GT Zaskar LT i nyskick
Säljes i Skåne -
Drömbygge: Specialized S-Works Epic HT (Medium) – 9 kg ren fart!
Säljes i Stockholm
Forum
-
Är denna ramen körd?
Senaste: velovin / Svar: 1 -
[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)
Senaste: JojjeM / Svar: 3525 -
Fula Hojar!!
Senaste: Espression. / Svar: 5770 -
Hur var din cykelträning idag?
Senaste: Kalle Kula / Svar: 2962 -
Däckexplosionen. Går fälg att rädda…?
Senaste: SörenS / Svar: 21
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.