KÖP & SÄLJ
-
-
Specialized Crux Comp 10r 61cm 61
Säljes i Stockholm -
Lazee Z1 hjälm
Säljes i Uppsala -
Ride Concepts Hellion (eu43)
Säljes i Jämtland -
Bergkönig 55mm Ultimate CS
Säljes i Stockholm
Forum
-
Hur säkert är det att parkera på Stockholms central
Senaste: Leaving / Svar: 75 -
[ot] Fjollboll!
Senaste: Dan C / Svar: 4384 -
[OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"
Senaste: Fattiglapp / Svar: 11947 -
Garmin edge 1050. Nu lanserad!
Senaste: Der Kaiser / Svar: 103 -
Är det några/någon som vill med och cykla MTB i Aosta/Pila i juli?
Senaste: Hans__L / Svar: 27
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.