KÖP & SÄLJ
-
-
Pinarello GAN Di2 56 cm – DT240 Carbonhjul – Mycket fint skick
Säljes i Blekinge -
Kolfiberhjul FFWD f6r limited
Säljes i Göteborg -
IGPSport BiNavi Air
Säljes i Skåne -
Brifter - deore XT vänster
Säljes i Dalarna
Forum
-
Vart är Strava på väg?
Senaste: fhloston / Svar: 400 -
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Senaste: Mange. / Svar: 1319 -
Bästa SPF solskydd för cykel?
Senaste: nieves / Svar: 27 -
Nya Orbea OCCAM
Senaste: Toptre / Svar: 2487 -
Tour de France, 2026, 4-26 juli
Senaste: Oooh / Svar: 88
Patrik D 2023-09-07
Stort tack till fotografen. Underbara bilder på cyklisterna. Dock är de fem sista bilder (som i och för sig visar bilder på efteråkare på MC) väldigt mörka. Jag är en av efteråkarna och det hade varit kul om fotografen kunde justera dessa bilder lite...
velman 2023-09-05
Tack, jag hittade mig själv till slut genom att gå igenom sida efter sida. Stort tack för bilderna!
Glisseur 2023-09-05
Här: https://www.google.com/maps/place/57.072417+12.496856/?entry=im
velman 2023-09-02
Kul! Men var stod fotografen? Km?