KÖP & SÄLJ
-
-
Corratec C-Cross
Säljes i Värmland -
Lynskey
Säljes i Västerbotten -
Stanton Sherpa XL
Säljes i Stockholm -
Deore xt, QR, 2 par däck ingår
Säljes i Göteborg
Forum
-
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Senaste: RN / Svar: 24855 -
Hör upp, cykel i media-tråden
Senaste: GoranS / Svar: 9715 -
[OT] Kristallsjuka?
Senaste: MagerValp / Svar: 37 -
Vart är Strava på väg?
Senaste: Grulle / Svar: 422 -
TwoNav en spansk (!) GPS. Har någon provat?
Senaste: Pfaff / Svar: 48
Patrik D 2023-09-07
Stort tack till fotografen. Underbara bilder på cyklisterna. Dock är de fem sista bilder (som i och för sig visar bilder på efteråkare på MC) väldigt mörka. Jag är en av efteråkarna och det hade varit kul om fotografen kunde justera dessa bilder lite...
velman 2023-09-05
Tack, jag hittade mig själv till slut genom att gå igenom sida efter sida. Stort tack för bilderna!
Glisseur 2023-09-05
Här: https://www.google.com/maps/place/57.072417+12.496856/?entry=im
velman 2023-09-02
Kul! Men var stod fotografen? Km?