Micro Spline till i9 nav

Gimpen

Aktiv medlem
Micro Spline till i9 nav
Body/frihjul för micro spline till ett i9 torch baknav.
Var kan man hitta det till en "vettig" peng?

Bilagor

• Screenshot_20200128-111107__01.jpg
    Screenshot_20200128-111107__01.jpg
    61.8 KB · Besök: 186
Micro Spline till i9 nav
Let's see.
Jag mailade precis.
Legit sajt? Nån som handlat där?

köpte nytt lagersett av honom till ett torch nav jag har förra vintern och det gick då smärtfritt. Det är väll den lilla erfarenheten jag har av honom. Uppfattade det som om han har ”riktig” butik då han svarade på Mail ganska snabbt på kvällen att han skulle kolla i affären dagen därpå.

Micro Spline till i9 nav
köpte nytt lagersett av honom till ett torch nav jag har förra vintern och det gick då smärtfritt. Det är väll den lilla erfarenheten jag har av honom. Uppfattade det som om han har ”riktig” butik då han svarade på Mail ganska snabbt på kvällen att han skulle kolla i affären dagen därpå.

Ok, tack för tipset.
Jag hörde av mig igår, fanns i lager men ej i webbutiken.
Skickade några vändande mail (han svarade verkligen snabbt ja)
Mindre än ett dygn senare så har jag beställt och fått ett shipping number från Finland.
Frakten landade på typ 86kr.

Verkar ju onekligen lovande, återkommer när jag fått paketet med ytterligare info kring köpupplevelsen och en unboxing-video hehe ???

Micro Spline till i9 nav
Ok, tack för tipset.
Jag hörde av mig igår, fanns i lager men ej i webbutiken.
Skickade några vändande mail (han svarade verkligen snabbt ja)
Mindre än ett dygn senare så har jag beställt och fått ett shipping number från Finland.
Frakten landade på typ 86kr.

Verkar ju onekligen lovande, återkommer när jag fått paketet med ytterligare info kring köpupplevelsen och en unboxing-video hehe ???
Låter lovande. Det var lite min upplevelse med. Väldigt bra service. Har mer hemma än vad som syns i webbutiken. O egentligen, är man liten butik, och måste prioritera. Inte mig emot om man då lägger service som nummer ett och webbsidan som nummer två. Som kund ska man alltid fråga på sådana butiker, för känns som de är mer benägna att kunna ta hem något. Förutsatt att det är en bra butik alltså

Micro Spline till i9 nav
Okej, då har prylarna kommit.

Som sagt, han svarade snabbt på mail.
Beställde frihjulet från mcarbon i Finland sent en onsdagskväll, hämtade ut paketet tisdagen veckan efter.
Får bli ett hyfsat bra betyg.

Enligt uppgift skulle det bara ingå shell, lager, distans och endcap.
Jag fick även med nya fjädrar, 2x i9 klibbor, 1x o-ring samt ett tunt fett utan kostnad.

Definitivt en trevlig köpupplevelse och helt klart godkänt i betyg till Mr. Kari på mrcarbon.fi

Screenshot_20200205-082818.jpg

Screenshot_20200205-082822__01.jpg

Screenshot_20200205-082825__01.jpg

Screenshot_20200205-082829__01.jpg

Screenshot_20200205-082840.jpg

Micro Spline till i9 nav
Ja det är fan inte fel. Speciellt viktigt med rätt fett med så mycket greppunkter. Haha de där fjädrarna får man ha tungan rätt i munnen när man installerar.
Kul att upplevelsen var som min. Bra med god service för de naven inom Norden (förutom Järvsö)

Tillbaka
Topp