Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Även https://www.mcarbon.fi/en borde kunna ta hem
Det vet jag tyvärr inte, men maila dom och fråga vettja.Ok, vad kostar ett frihjul där då?
Let's see.
Jag mailade precis.
Legit sajt? Nån som handlat där?
köpte nytt lagersett av honom till ett torch nav jag har förra vintern och det gick då smärtfritt. Det är väll den lilla erfarenheten jag har av honom. Uppfattade det som om han har ”riktig” butik då han svarade på Mail ganska snabbt på kvällen att han skulle kolla i affären dagen därpå.
Låter lovande. Det var lite min upplevelse med. Väldigt bra service. Har mer hemma än vad som syns i webbutiken. O egentligen, är man liten butik, och måste prioritera. Inte mig emot om man då lägger service som nummer ett och webbsidan som nummer två. Som kund ska man alltid fråga på sådana butiker, för känns som de är mer benägna att kunna ta hem något. Förutsatt att det är en bra butik alltsåOk, tack för tipset.
Jag hörde av mig igår, fanns i lager men ej i webbutiken.
Skickade några vändande mail (han svarade verkligen snabbt ja)
Mindre än ett dygn senare så har jag beställt och fått ett shipping number från Finland.
Frakten landade på typ 86kr.
Verkar ju onekligen lovande, återkommer när jag fått paketet med ytterligare info kring köpupplevelsen och en unboxing-video hehe ???