Springpojken
Medlem
[Kalender] Högen
Försent att ”anmäla” sig? Kommer gärna och testar den prisade högen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vill du åka med mig Martin?Försent att ”anmäla” sig? Kommer gärna och testar den prisade högen.
Det gör jag gärna! Om det funkar för dig att hämta upp mig i glömsta (huddinge)Vill du åka med mig Martin?
Absolut kan ta resten på Messenger!/MaxDet gör jag gärna! Om det funkar för dig att hämta upp mig i glömsta (huddinge)
Blir att trampa runt i tjockholms läns buskage å potatis knölar.. så får bli en annan dagE jäkligt taggad att på att haka på och köra lite på annan ort. Fluktar på vädret och ska kika vad cykeln säger...återkommer närmare kvällen..![]()
Grymt! Jag tar min lilla pocket som vanligt?Jag tar med ett gäng med kameror! Så får vi lite feta bilder också !??
Det blir helt sjuka färger också, detta är nästan "direkt ut kameran"Jävlar va bra det blev med de gamla objektiven. Så nice med det korta skärpedjupet. Älskart!!!
Helt OK, om vill ha någon av mina bilder.Fina bilder! Är det ok om jag lånar enstaka och lägger upp på den officiella fejsburk sidan? Naturligtvis kommer fotografens namn nämnas i bild