Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

hahah ja du vi har funderat hur konstnären tänkte med den statyn, hur gick det på högen hittade du alla leder ?
Hittade en jäkla massa... ? solen sken, jag fick kåtslag då det fanns så mycket lajbans?... hoppa,sladda, friåka å allmänt dampa loss bland små tallar å gashålor å småbumps å allt där till..

Rumsrent cykelställ denna gång
20200227_161654.jpg

Lite stigcykling för 2 veckor sedan. Underlig känsla mitt i februari
20200219_165814.jpg

Någonstans i skogarna kring Segersta
20200222_125600.jpg

På väg uppför Bolleberget i Bollnäs. Tyvärr var större delen av vägen dit sönderkörd av skogsbrukare

Chocken man fick när detta mejl damp ner i inkorgen under måndagseftermiddagen. Jag kan nu officiellt säga att jag har fått äran att vara delaktig i Hope Technologys ambassadörprogram! ?
Så under inom kort kommer jag få hem en customkittad Hope HB.130. ?
Det kommer komma upp bilder på den här på Happy och på på Instagram (se signatur).

20200302-DSC_0306.jpg

Chocken man fick när detta mejl damp ner i inkorgen under måndagseftermiddagen. Jag kan nu officiellt säga att jag har fått äran att vara delaktig i Hope Technologys ambassadörprogram! ?
Så under inom kort kommer jag få hem en customkittad Hope HB.130. ?
Det kommer komma upp bilder på den här på Happy och på på Instagram (se signatur).

Visa bilaga 404718

Coolt?

Andra turen efter nästan 3 månaders h-vete med diskbråck/ischias. Otroligt befriande men fortfarande lång väg tebax. Man ska vara glad för de små sakerna ?
IMG_20200308_111707.jpg

Det är bara du som kan rädda upp den där stänkskärmen :)
Jag märkte faktiskt idag att den spruckit längs mitten, så snart slipper ni nog se den. Å andra sidan vägrar jag cykla omkring och vara dyngsur i arslet för att det är "ballt" (snarare töntigt), så det blir nån form av ny stänka förr eller senare. Frågan är om det finns nåt annat man vågar prova... :unsure:

Jag märkte faktiskt idag att den spruckit längs mitten, så snart slipper ni nog se den. Å andra sidan vägrar jag cykla omkring och vara dyngsur i arslet för att det är "ballt" (snarare töntigt), så det blir nån form av ny stänka förr eller senare. Frågan är om det finns nåt annat man vågar prova... :unsure:

när jag pendlar med min stumpjumper kör jag med en ass-saver med gott resultat?

Tillbaka
Topp