Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Någon som har koll på var tjommarna bor? "VOI's founders, Adam Jafer, Douglas Stark, Filip Lindvall, and Fredrik Hjelm."
Samla ihop pengar till en lastbil och dumpa skiten på deras uppfart!
Allroad sa:42Hz sa:Någon som har koll på var tjommarna bor? "VOI's founders, Adam Jafer, Douglas Stark, Filip Lindvall, and Fredrik Hjelm."
Enligt ratsit så bor de flesta i lägenheter så det blir ju svårt att dumpa något på deras uppfart, om man nu inte behagar dumpa 50-talet scootrar i deras port. Tror dock inte de skulle bry sig nämnvärt över aktionen, faktiskt.
staine sa:Allroad sa:42Hz sa:Någon som har koll på var tjommarna bor? "VOI's founders, Adam Jafer, Douglas Stark, Filip Lindvall, and Fredrik Hjelm."
Enligt ratsit så bor de flesta i lägenheter så det blir ju svårt att dumpa något på deras uppfart, om man nu inte behagar dumpa 50-talet scootrar i deras port. Tror dock inte de skulle bry sig nämnvärt över aktionen, faktiskt.
Nä det skulle knappt märkas skillnad.
Här i uppsala tror jag det varit lite underhåll iaf; i våras hade nästan alla jag såg rostiga kedjor, men nu under hösten har de jag sett haft fräscha kedjor. De massiva däcken är ju också intressanta... Men tror de tappat mycket sedan elsparkarna kom, målgruppen för båda koncepten uppskattar nog ju mindre de behöver anstränga sig.jomper sa:I Stockholm så stör jag mig nästan mer på EU-Bikes gröna hyrcyklar. Deras koncept är ju ännu värre, de har bara dumpat massa cyklar som sen inte över huvud taget underhålls. Står trasiga dylika lite varstans. Tror aldrig jag sett någon cykla på en, men de verkar vara riktigt enkla i utförandet.
Mårten sa:Omsätter mina SJ-priopoäng i Voi credits. Smidigt och löser transporter strax bortom promenadavstånd - typ för kundmöten i stan när tunnelbana eller taxi verkar omständigt eller onödigt.
Mårten sa:staine sa:Mårten sa:Omsätter mina SJ-priopoäng i Voi credits. Smidigt och löser transporter strax bortom promenadavstånd - typ för kundmöten i stan när tunnelbana eller taxi verkar omständigt eller onödigt.
Vad är detta för provocerande inlägg just som vi nått konsensus att voi är djävulens högra hand.
Troll 2.0
+4.2Oskar sa:Mårten sa:staine sa:Mårten sa:Omsätter mina SJ-priopoäng i Voi credits. Smidigt och löser transporter strax bortom promenadavstånd - typ för kundmöten i stan när tunnelbana eller taxi verkar omständigt eller onödigt.
Vad är detta för provocerande inlägg just som vi nått konsensus att voi är djävulens högra hand.
Troll 2.0
+1.0
lundatok sa:Hur är det tänkt när det först blir halt och sen snömodd och spårig is?
lex Facebook m.fl.NLC sa:Voine, voine - ännu en orsak att vara försiktig med elsparkseländet - https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sakerhetslucka-upptackt-hos-voi
Fast "alla som vet" kanske redan har insett att man inte lämnar ifrån sig känsliga uppgifter till riskkapitalfinansierade startups där användarna och inte verksamheten är produkten.
Tomcaten sa:En swish till mig som har hivat iväg ett antal scootrar men jag har mycket att göra. Jävla skräpet ligger överallt.
Tomcaten sa:En swish till mig som har hivat iväg ett antal scootrar men jag har mycket att göra. Jävla skräpet ligger överallt.
Hasse#7 sa:Tomcaten sa:En swish till mig som har hivat iväg ett antal scootrar men jag har mycket att göra. Jävla skräpet ligger överallt.
Elscootrarnas Lamotte.
Tomcaten sa:Jag kastar de ut ur vägen ordentligt. Ej ned i vattnet. För att det är skräp.
AlfaAlfa sa:Tomcaten sa:Jag kastar de ut ur vägen ordentligt. Ej ned i vattnet. För att det är skräp.
Så du kastar dem på en plats där de inte gör skada eller är i vägen för någon annan?
![]()
Dykare i Stockholm slår larm: ”Proppat med elscootrar i vattnet”
Dykare som jobbar ideellt med att rensa Stockholms kajer slår larm om att hundratals elsparkcyklar har dumpats i vattnet, skriver Svenska Dagbladetdigital.di.se
Fast är inte risken att de vägrar betala ”ej beställt”? Eller gäller bärgarlön eftersom det är ”till sjöss”?Bara att plocka upp och skicka fakturan till företaget som äger dem
Fast är inte risken att de vägrar betala ”ej beställt”? Eller gäller bärgarlön eftersom det är ”till sjöss”?
"Framtiden måste stoppas" - kanske Happys nya motto? ;-)Mycket konstigt att den här riskkapitalfinansierade nedskräpningen får fortsätta. Men kanske har en del av pengarna gått till mutor?
"Framtiden måste stoppas" - kanske Happys nya motto? ;-)
"Framtiden måste stoppas" - kanske Happys nya motto? ;-)
Man måste ju kunna anmäla dom på något vis
Jag kastar de ut ur vägen ordentligt. Ej ned i vattnet. För att det är skräp.
Kanske blir ett slut på eländet nu?
![]()
Tufft för elskoterbolagen – vill permittera personal
Elskoterbolagen har det tufft i coronatider. Amerikanska Limes kapital tar slut om några månader, enligt källor till The Information, och svenska Voi har pausat sin verksamhet i 30 av 40 städer och är på väg att ansöka om permittering av personal, enligt DI Digital.omni.se
Fast när allt med corona är över så lär dom ploppa upp snabbt som attan igen.