Makten
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
En apa upphittad! Som passade på att plåta dej...Visa bilaga 410345
Ute i hellas med denna igen. Väntar på några apor vid masterna.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En apa upphittad! Som passade på att plåta dej...Visa bilaga 410345
Ute i hellas med denna igen. Väntar på några apor vid masterna.
Bra jobbat!Det är från traktormakt i Stockholm. Beroende på vad som menas med att ”klara” så klarade jag den andra gången jag försökte. DÅ sattes nästan inga fötter i backen. Förutom i den där jäkla uppförsbacken med en miljon rötter precis i början. Men fantastiskt rolig stig. Lagom svårt för mig.
Mer bunkercykling,Bunkertrial vid Ålands hav
Vad är det för hoj med röda gaffeln?Kvälls tur med polare i bärnaredVisa bilaga 410695 bikepark.
Stanton switcher9er fs ?Vad är det för hoj med röda gaffeln?
Låter ungefär som här då radarminnet ? var ut å reka Stigstatus i morse, vissa behöver lite mer tid innan de är körbara... ?Visa bilaga 411062
Haha! Jag trodde hårdingar körde kortbrallor året om där uppe oavsett?Låter ungefär som här då radarminnet ? var ut å reka Stigstatus i morse, vissa behöver lite mer tid innan de är körbara... ?Visa bilaga 411062
Haha! Jag trodde hårdingar körde kortbrallor året om där uppe oavsett?
Tvätta av hojarna, en ska fram och en ska gömmas till vintern.
Visa bilaga 411192
Här ser asfaltsvägarna ut som den där i grusmängd.Racerdäcken får sig en utmaning! Vissa grusvägar är i princip lika lena som asfalt men inte denna.
Sant men jag fastnade inte riktigt för ht så den får vila, eventuellt säljas till och med.Nej inte gömma, alla vill rulla året runt ju ?