Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De där tiderna minns jag. Jag fick köpa mig en skateboard ganska omgående för att hinna med.Grabben dissade stödhjulen igår så idag åkte jag iväg och köpte en lite rejälare hoj åt honom.
Cyklat otaliga varv runt kvarteret utan problem.. ibland går det fort! ? ?
Visa bilaga 408178
De där tiderna minns jag. Jag fick köpa mig en skateboard ganska omgående för att hinna med.
Underbart att komma ut med lillkillen i detta vädret. Tyvärr har han nog fått för mycket frisk luft så vi får stanna hemma och kurera oss ett tag.
Visa bilaga 408347
Klar. Rätt nöjd Visa bilaga 408447
Ja lite mindre "bam!!" Här är jag ?Lite mer stealth än orange ?
Snygg cykel! Kör du droppern med vänster växelreglage?
Tack. Nej, tyvärr inte. Har ett vanligt reglage uppe vid stammen nästan:Snygg cykel! Kör du droppern med vänster växelreglage?
Tack. Nej, tyvärr inte. Har ett vanligt reglage uppe vid stammen nästan:
Hisspinne bockstyre
Tänkte jag skulle uppgradera monstercrossen med sänkstolpe. Köpte en KS Lev 272 men det var ju inte helt lätt att få till reglaget. Hade några andra reglage på hyllan, för rakt styre, men nu krävdes ju ett för 24 mm diameter. Funderade på att modifiera något reglage men så upptäckte jag att...happyride.se
Blött och isigt i skogen...Blev i alla fall en bild.
Visa bilaga 409478
Bara ett intresse, men ett växande sådant.Tycker alltid om dina foton! Är du fotograf eller bara ett stort intresse? :D