Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prova plan builder istället, det är najs!
För övrigt är Garmins vo2mätare sådär. Jag har väl som mest haft 72 enligt den... Knappast... :D
Jag tänker mig som så att jag skapar mig en egen uppfattning om vad som går att cykla på. Jag hade kunna köpa en fin, modern hoj för alla pengar men jag har roligt ändå :)Men varför lyssnar du inte på Happyexperterna som hävdar att cykeln är ocyklingsbar:O
Ps
Jag har köpt en 120-stam att prova vasasittställning med, snacka om att dom kommer få ont i magen :-)
Ds
Finns ju en skara människor som är väldigt anti SuperiorGöttegris :-)
Jag sålde min i helgen för att jag fick ont i ryggen av mtb och att jag blir smärtfri på lvg.
Den var såld innan jag fick meddelande av blocket att annonsen låg uppe så antingen har jag dåligt koll på värdet eller så har Happy helt fel om cykeln ;-)
Eller bägge
M
Riktigt fet. Vad vägde den innan dropper med Di2?
Såklart man vill ha dropper, men på ett sånt där lättviktsbygge :P
Vad väger hjulparet?
De där grejerna på en roligare ram som Spark RC900 HMX SL så har man typ världens lättaste heldämpade. Oavsett, kul med någon som går all in på uppgraderingarna
Oj, har nästan glömt bort min egna tråd!
När jag uppdaterade här sist så körde jag inte med dropper.
Hjulen väger 1360g om jag minns rätt. Utan bodyn.
Dock så har jag nu monterat dit en dropper och en hel del annat kul som jag inte har uppdaterat här. Har t.ex inte längre kvar di2 och även bytt till andra hjul med bredare fälgar. Kan slänga upp lite bilder imorgon. Den är inte riktigt lika lätt längre. Tror den vägde som lättast runt 9,3kg inkl pedaler.
Di2 är bara 11 delat och som bäst kan få dit 11-46 kassett, ev. en 11-50.vad fick dej att gå ifrån di2?
Hur gissade du det? Eller jobbar du möjligtvis på en viss verkstad? :)Nya XTR m9100 drivlinan som åkte på ;) Blir väl inte tyngre än den var innan iaf? Riktigt fina delar o dunderfin cykel.
Hur gissade du det? Eller jobbar du möjligtvis på en viss verkstad? :)
Ang. Vikt på hjulparet så tänkte jag först att du menade de gamla rovalhjulen som fanns med på de senaste bilderna här i tråden. De nya hjulen med tune-nav och fälgar från South industries vägde strax över 1300g.
I helgen blir det provcykling ?
Hur som så tycker jag det är en bra och trevlig verkstad och butik. Alltid kul om det drar till sig lite intresse de här galenskaperna man håller på med :)1300 är en bra vikt med så pass rejäla fälgar. Otroligt snyggt matchat med allt i eloxerat rött, välgenomtänkt!
Kanske, kanske inte jobbar på en viss verkstad. Låter ja va osagt :) Det är en hoj som drar med sig stort intresse iom de exklusiva och lite mer exotiska delarna som sitter på. Ingenting man ser vardag, särskilt inte i sån där viss verkstad.
Fälgarna har en innerbredd på 28mm.Intressanta hjul! Kan man få lite exaktare spec? Innerbredd på fälgarna? Ekrar? Vikten lite mer exakt? Och det är med body och tejp? Pris och inköpsställe behöver du inte svara på om du inte vill, men också intressant!