Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker inte att en ungdom ska betala 20k i överpris bara för det iofs.Tror det är ett bättre köp för en ungdom som satsar på att vinna sm och sätta på en jättekort stam istl för att köpa en ny 14kg fs 29" för samma peng som jag tycker många ungdomar kör med...
Jo, men det ska sättas i relation till en ny 10kg HT 29a för 30 000
eller tex denna som grannpojken kanske tycker upp med på SM
![]()
Säljes: Trek Top Fuel 9,9 Race Shop Limited 2019
Värsta XC hojen under 10 kg med bara godis rakt igenom. Nypris över 100'. -Storlek 17,5happyride.se
Tror det blir svårt att hitta annan 7kg hoj i nyskick för 10' men den kan nog gå .Tycker inte att en ungdom ska betala 20k i överpris bara för det iofs.
Det är ju såklart en scam, eller försök till en, men kunde inte låta bli att driva lite med domOj , låter ju lite scam pengatvätt...
Men coolt och oväntat om inte .
Hörde inget mer efter jag skrev det härDu kommer förlora både cykel och pengar om du går på det där. Klassisk scam.
Bara jag som läste in ironi om scamen? :)
26" tub lär ju vara lätta.
1120 gram för hjulen, hittade inget om hur smala dom är, men nånstans 21-22 mm borde det vara, så det blir smaldäck på det.
Kul att du hittade tillbaka till tråden och lycka till med försäljningen! Om det är viktigt för köparen kan du ju ändå väga den igen, risken finns att det kan bli sura miner om det diffar ett halvkilo. Alltså när vikten är viktig. :-)
Sen har jag en liten trist nyhet angående nytt bygge på gamla delar... Cykelindustrin tyckte att det kunde räcka med att införa större hjul ett tag, så istället blev det bredare! True story! Det kan nog nästan vara svårt att hitta en high-end ram utan Boost idag... :-(
Ja. Jag vet inte hur jag ska linda in det... Inte värdelöst som i att det är dåligt, men de har tappat mycket monetärt värde. Som Jolov skriver ovan har standarden förändrats minst en gång sedan du byggde din cykel. Man får ju räkna med att industrin utvecklas/vill sälja nya prylar, men du har haft väldig otur eller dålig timing... :-(Kan alltså även mina 29” prylar som var det senaste och bästa som kunde uppbringas för 5 år sedan vara värdelöst även det nu?!
För mej som vart off grid senaste åren, kan du upplysa mej om vad ”boost” innebär?
Dra åt helvete vilken ras - är det för att bromsytan är slut som man valt att börja bromsa under den?
Värdet är, om inte noll, asymptotiskt sig närmande det. Jag hade övervägt att försöka häva köpet då skadorna är såpass omfattande att det inte bara är knepigt ur ett värdeperspektiv utan framförallt säkerhetsmässigt (inte minst med avseende på de fullständigt mördade hjulen).
Och vad är en 92:a värd då?11% mer än om den vore från 1992...
909:-Och vad är en 92:a värd då?