Visa din BMC
Det är BMC det! Bäst på reklamation.Jupp, tog bara 5 månader... ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är BMC det! Bäst på reklamation.Jupp, tog bara 5 månader... ?
Säg inte så.Det är BMC det! Bäst på reklamation.
Säg inte så.
Jag har precis spräckt en ram...
//Stefan
Jag har bara haft två ramar med reklamation på båda, och det var tungjobbat. Tror det var själva BMC i ostlandet som var bökig. Fick dessutom en äldre ram på garantin också, dvs värdetapp på x antal tusen.Mina erfarenheter är tvärtemot NickPicks, vilket kanske kan lugna lite :)
Jag har bara haft två ramar med reklamation på båda, och det var tungjobbat. Tror det var själva BMC i ostlandet som var bökig. Fick dessutom en äldre ram på garantin också, dvs värdetapp på x antal tusen.
Det låter bra. Jag har iofs fått väldigt lovande signaler från LBS som bla berättade om byten till hela cyklar av nyare modell vid tidigare rambrott. Inget som säger att det blir så i mitt fal, men ändå...Mina erfarenheter är tvärtemot NickPicks, vilket kanske kan lugna lite :)
Hoppas!Det låter bra. Jag har iofs fått väldigt lovande signaler från LBS som bla berättade om byten till hela cyklar av nyare modell vid tidigare rambrott. Inget som säger att det blir så i mitt fal, men ändå...
//Stefan
Vad var det som hände med din?Hoppas!
För er med agonist och kanske fourstroke, ta bort den lilla stänklappen vid bakhjulet och kolla där. Kolla även kablarna från ram till sving. Leta efter skav.
Fick nyss ett samtal. Jag får en ny ram men av årets modell och 01 som ersättning för min 2019 02. Då får jag en ny bakram i kol också istället för min alu.Hoppas!
För er med agonist och kanske fourstroke, ta bort den lilla stänklappen vid bakhjulet och kolla där. Kolla även kablarna från ram till sving. Leta efter skav.
Typisk grönfink, mycket fin.Inte direkt en gröngöling ;-)
Visa bilaga 423498
Säga vad man vill om BMC, men coola färger får dom till. Gäller även den fishergröna.Inte direkt en gröngöling ;-)
Visa bilaga 423498
Förjävla fin!Inte direkt en gröngöling ;-)
Visa bilaga 423498
Jag hoppade på graveltåget och skaffade en URS 4.
Mitt bästa cykelköp på många år.Visa bilaga 412204
Det är nog framför allt priserna som avskräcker.Tycker inte det är så mkt drag i denna tråd mot andra märken.
Är BMC en dold hemlighet som bara vi vet om?
ser den inte så mkt ute heller.
Det är nog framför allt priserna som avskräcker.
Jag har haft två, så jag vet ?
Har samma, också riktigt nöjd!Min BMC agonist. Riktigt nöjd med denna cykelVisa bilaga 427708
Hej jag har monterat droppern sj. Sedan har jag bytt styre till ett med rise.Har samma, också riktigt nöjd!
En fråga kom din med dropper? Är det lite rise me på styret än original?
Det här är min hopplockade BMC SRL01 med Shimano 5800 drivlina. Ramen hittade jag på Ebay i Italien. Det är en supercykel som både är rapp och perfekt för långturer.
Visa bilaga 427773
Bilden är frän Visby vilket passade perfekt med mitt extrabling i form av guldkasset och guldkedja :).
Beror på vem som cyklar på den :) och vad man anser är snabbt :). Den är dock snabbare och mer responsiv än min BMC aluminiumracer.Riktigt snygg, ser snabb ut:)!
Förjävla fin!
Vad är det för modell och år på denna?
Färgen kallas?
Har en beg Large på g eventuellt. Några rekommendationer kring storlekar? Jag mäter 187cm och cykeln är L. Lite orolig för att den är för liten...??Köpte en beg Agonist, årsmodell 19 i fredags, snabb utför jämfört men min gamla Canyon HT. Slog flera pr på första turen.

En av de finare xc ramarna. Synd att de är så högt prissatta (men säkert värt det)
Sadelstolpen är en riktigt snygg lösning. Dock hört att en del haft problem och då får man väll baksidan av det som Oxå gör den så snygg som lösning (inbyggd), att man inte bara kan ersätta den.Jag är ruskigt förtjust i den o har (om man själv får säga det) blivit rätt snabb.
Enda jag har att anmärka på är sadelstolpen, den funkar utan problem och är väldigt clean men jag hade föredragit om man själv kunde valt dropper.