Visa din BMC
Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
Sweet, grattis! (Snyggaste färgsättningen också!)
Håller med, riktigt fin!
Men varken di2 eller skivor? Why not?
Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
NLC sa:Ett par bromsar på det så
niklaws sa:Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
Håller med, riktigt fin!
Men varken di2 eller skivor? Why not?
Skogling sa:Jag gillar verkligen BMC. ?
jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
NickPick sa:BMC Teamelite 02 2017.
Väger sub 10 när som helst.
Force- bromsar. Är det directmount på den nya ramen?NLC sa:jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
S900-bromsar?
jooks sa:Force- bromsar. Är det directmount på den nya ramen?NLC sa:jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
S900-bromsar?
Raggamuffin sa:
marr sa:Raggamuffin sa:
Sälj den :p
Raggamuffin sa:marr sa:Raggamuffin sa:
Ja den är nog till salu faktiskt, XCO-scenen utvecklas för långsamt här nere tyvärr så byter till nåt med dubbelkrona istället.
NLC sa:Raggamuffin sa:marr sa:Raggamuffin sa:
Ja den är nog till salu faktiskt, XCO-scenen utvecklas för långsamt här nere tyvärr så byter till nåt med dubbelkrona istället.
Oj. Jag hoppas verkligen inte det är en M
sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Jensen sa:sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Sjukt fin!
skier sa:Jensen sa:sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Sjukt fin!
+1 men förtjänar den inte en bättre bild? Vill ju se detaljerna :)
sambra sa:Kanske lite bättre bild, ska anstränga mig nån gång och ta bra bilder ?
Hur är den att cykla på? Funderar själv på en sån.Min Trailfox har nu fått sällskap av en pimpad URS 4 Visa bilaga 407904
Har kört väldigt lite än så länge, men den känns lätt o rapp men går ändå mjukt. Hoppas på luftrörsvänliga temperaturer i helgen så jag kan rasta den på lite ruffigare underlag. Hade en lång o flack Whyte Gisburn tidigare och URSen hamnar geometrimässigt mittemellan den o "normala" grusåk.Hur är den att cykla på? Funderar själv på en sån.
Jupp, tog bara 5 månader...Ny gaffel på recall?