Visa din BMC
Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
Sweet, grattis! (Snyggaste färgsättningen också!)
Håller med, riktigt fin!
Men varken di2 eller skivor? Why not?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
NLC sa:Ett par bromsar på det så
niklaws sa:Mumsen sa:NLC sa:Ett par bromsar på det så
Håller med, riktigt fin!
Men varken di2 eller skivor? Why not?
Skogling sa:Jag gillar verkligen BMC. ?
jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
NickPick sa:BMC Teamelite 02 2017.
Väger sub 10 när som helst.
Force- bromsar. Är det directmount på den nya ramen?NLC sa:jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
S900-bromsar?
jooks sa:Force- bromsar. Är det directmount på den nya ramen?NLC sa:jooks sa:Slr01 2017. Styv utan att vara stötig. Snabb och lätt. Grymt nöjd med den!
S900-bromsar?
Raggamuffin sa:
marr sa:Raggamuffin sa:
Sälj den :p
Raggamuffin sa:marr sa:Raggamuffin sa:
Ja den är nog till salu faktiskt, XCO-scenen utvecklas för långsamt här nere tyvärr så byter till nåt med dubbelkrona istället.
NLC sa:Raggamuffin sa:marr sa:Raggamuffin sa:
Ja den är nog till salu faktiskt, XCO-scenen utvecklas för långsamt här nere tyvärr så byter till nåt med dubbelkrona istället.
Oj. Jag hoppas verkligen inte det är en M
sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Jensen sa:sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Sjukt fin!
skier sa:Jensen sa:sambra sa:Min Bmc Fourstroke för 2019 ?
Sjukt fin!
+1 men förtjänar den inte en bättre bild? Vill ju se detaljerna :)
sambra sa:Kanske lite bättre bild, ska anstränga mig nån gång och ta bra bilder ?
Hur är den att cykla på? Funderar själv på en sån.Min Trailfox har nu fått sällskap av en pimpad URS 4Visa bilaga 407904
Har kört väldigt lite än så länge, men den känns lätt o rapp men går ändå mjukt. Hoppas på luftrörsvänliga temperaturer i helgen så jag kan rasta den på lite ruffigare underlag. Hade en lång o flack Whyte Gisburn tidigare och URSen hamnar geometrimässigt mittemellan den o "normala" grusåk.Hur är den att cykla på? Funderar själv på en sån.
Ny gaffel (och ny styrlinda). Då får man posta igen va?!? ?
Visa bilaga 412097
Jupp, tog bara 5 månader... ?Ny gaffel på recall?