Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte låta bli att fundera om personen bara slet över det redan låsta låset....eller låste upp för att föra runt stolpen och låsa igen.
Tror på det sistnämnda:)Jag kan inte låta bli att fundera om personen bara slet över det redan låsta låset....eller låste upp för att föra runt stolpen och låsa igen.
Ändå snällt att tjuven får med sig hjälmar på köpetVisa bilaga 428756
Hjälmar som bojsänke?
Ja, det är nog bäst att förse tjuvarna med hjälm. Annars kan det finnas risk att du som cykelägare blir skadeståndsskyldig om tjuven trillar och slår i huvudet.Ändå snällt att tjuven får med sig hjälmar på köpet
Det hade säkert hänt i ??.Ja, det är nog bäst att förse tjuvarna med hjälm. Annars kan det finnas risk att du som cykelägare blir skadeståndsskyldig om tjuven trillar och slår i huvudet.
Men snyggt lås
Röka på efter jobbet istället? ?Min egen pendlarhoj faktiskt ?Visa bilaga 436545
Underbetyg till Crescent när inte ens tjuven är intresserad av deras MTB-utbud.Otroligt nog så har den fått stå orörd i en vecka nu.
Visa bilaga 434690
Japp, den står fortfarande kvar med samma lås. O då är det ändå här i Hageby i Norrköping.Underbetyg till Crescent när inte ens tjuven är intresserad av deras MTB-utbud.
Att kedja fast cykeln i en Crescent är kanske hela grejen?Kollegan blev lite smått förvånad och sur när han skulle hem!
(den svarta cykeln är hans)
Visa bilaga 443646
Fastrostad sadelstolpe kanske? Och sadel?
Borde väl duga för snabbt ärende på vältrafikerad gata. Kräver ändå att man skruvar med insexnyckel.A for effort eller hur var det nu igen..
Ingen vill ändå ha en Postkodcykel...Dock en bra bit från city och folkmassan. Visa bilaga 444069
Alla vill ha en postkodsmiljonärscykel!Ingen vill ändå ha en Postkodcykel...
Hmmm... det är ändå den osmakliga styrstammen (till den cykeln) som drar blickarna till sig.
Man får ju känslan av att den där redan är baxad en gång och att det är tjuven som är mindre noga
Snygg skylt precis ovanför styret också.
Den här tycker jag vinner tråden. Vackraste låsanordningen jag någonsin sett.
Fina märken bak efter gamla låset också.....
Tog ett tag att hitta låset.