[Live RR] ute och far, just nu i Sälen.

Först och främst, tack för grattisar igår :)

Idag gjorde vi ett besök i Sälen Bikepark. Väldigt familjär och trevlig. Liften är fin, trevlig personal. Men man kör slut på spår ganska fort. Moonshine och herr melin var väl de roligaste. Synd att den senare var så kort. Transporten efter var ju rätt träig.
Körde även hugin, en gång. Den behöver tränas på. Rätt stökig och brant. Testade aldrig sherpa. Var inte på humör för det brantaste med stighojjen.

Börjar med lite bilder från moonshine.
received_1085176921676757.jpeg

received_2601309433226370.jpeg

received_2322766867977633.jpeg

IMG_20190725_142129.jpg

IMG_20190725_141621.jpg

received_935392170139807.jpeg

Hehe nice genomslag?
Såg lite torrare ut än när jag var där på moonshine då sladde det mest dit cykeln ville hade alldeles för mesiga däck på?
Å grattis!

Senast ändrad:
EST sa:
Hehe nice genomslag?
Såg lite torrare ut än när jag var där på moonshine då sladde det mest dit cykeln ville hade alldeles för mesiga däck på?
Å grattis!

Testade du hugin med? Lite konstig klassning på leder där. Charter kan i princip vem som helst köra, den är röd. Hugin kan INTE vem som helst köra. Också röd.

Och tack såklart :)

Senast ändrad:
marr sa:

Idag gjorde vi ett besök i Sälen Bikepark. Väldigt familjär och trevlig. Liften är fin, trevlig personal. Men man kör slut på spår ganska fort. Moonshine och herr melin var väl de roligaste. Synd att den senare var så kort. Transporten efter var ju rätt träig.
Körde även hugin, en gång. Den behöver tränas på. Rätt stökig och brant. Testade aldrig sherpa. Var inte på humör för det brantaste med stighojjen.

Hugin? Har dom byggt nytt i år? Känner inte igen namnet. Ska dit på måndag.

Å grattis i efterskott?

Jimel sa:
marr sa:

Å grattis i efterskott?

Inte varit där innan, så oklart när de är byggt. Men kör moonshine och hugin :)

Tack!

marr sa:
Jimel sa:
marr sa:

Å grattis i efterskott?

Inte varit där innan, så oklart när de är byggt. Men kör moonshine och hugin :)

Tack!

Låter som en plan ?

Japp testade den med men det var samma där hade behövt grövre däck då det var rätt blött så dålig styrning å fartkontroll på hojen... Charter brukar jag köra men jag har blåst av hoppen där 2 gånger i kasstvindar å sist blåste det som satan plus att det hade varit en olycka så helikopter kom. Så jag sket i att köra den alls men det sista hoppet innan den går på rosa leden har jag över hoppat på min talet så jag landade på platten bakom det en gång det var spännande....å väldigt konstigt byggt när resten av leden bygger på att man har fart?

Fint!! Vi körde den rivna leden över toppen på Hundfjället. Den var stökig och fin, men man hamnar väldigt bakom. Klättringen med Trollstigen var kul!

Igår var det vilodag. Idag var det Gesunda, vi var inte ensamma. Träffade på lite trevliga sörländska kompisar och några riktiga kändisar. Dangerholm,snabb som vinden, killen med redbull hjälm skulle man inte ta rygg på heller :p

20200725_111601.jpg
20200725_111606.jpg
20200725_154939.jpg
20200725_160549.jpg
received_3366685436890929.jpeg
received_661061467815323.jpeg

Det var säkert ett trettiotal xc cyklister som passerade mångberg idag när jag var på väg ut i skogen på min fatbike för att plocka blåbär. /Ulf

Tillbaka
Topp